امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

امضای ۱۱۸ تفاهم نامه جهت توسعه بخش کشاورزی هرمزگان

میناب نیوز: رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، گفت: 118 مورد تفاهم نامه با بیش از  49 هزار و 950 میلیارد ریال سرمایه گذاری در پنل تخصصی کشاورزی و شیلات با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی به امضا رسید.

به گزارش میناب نیوز، علی باقرزاده در آئین اختتامیه سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان، گفت: 118 مورد تفاهم نامه با بیش از  49 هزار و 950 میلیارد ریال سرمایه گذاری روز گذشته در پنل تخصصی کشاورزی و شیلات با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی به امضا رسید.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزود: بیشترین سرمایه گذاری مربوط به توسعه کشت های گلخانه ای، صنعت آبزی پروری، پرورش دام و طیور، صنایع تبدیلی و بسته بندی و گسترش طرح های کمترسرمایه گذاری شده نظیر توسعه مزارع کاکتوس،پرورش صدف و جلبک دریایی و گیاهان دارویی است.

وی تصریح کرد: بالغ بر 17 هزار هکتار از اراضی هرمزگان جهت توسعه کشت های گلخانه ای شناسایی شده که فراخوان واگذاری آن به متقاضیان بزودی زده خواهد شد.

باقرزاده خاطرنشان کرد: در خصوص دریافت وثیقه های بانکی جهت دریافت تسهیلات در بخش کشاورزی باید بازنگری صورت گیرد و تصمیم گیری در این خصوص به بانک ها و در همین استان داده شود که این امر باعث جذب سرمایه گذار در هرمزگان خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2772

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge