امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

آغاز زندگی مشترک ۱۷۰۷ زوج نیازمند هرمزگانی

میناب نیوز: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: طی سال گذشته، یک هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان و ۳۲۴ کمک هدیه به دامادهای تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان اهدا شد.

به گزارش میناب نیوز؛ احمد پایان ، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان اظهار کرد : طی سال گذشته، یک هزار سری جهیزیه  به نوعروسان و ۳۲۴ کمک هدیه به دامادهای تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان اهدا شد تا بی‌دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

پایان با بیان اینکه بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۱۸میلیون تومان برای تهیه جهیزیه و کمک هدیه هزینه پرداخت شده است، افزود: برای ۱۵۰ نوعروس جهیزیه کالای اهدایی از تولید داخل و به منظور حمایت از کالای ایرانی تهیه شده و هر جهیزیه حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه با همیاری خیران تلاش داریم هیچ نوعروس نیازمندی پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه نماند، تصریح کرد: بیش از سه میلیارد و ۶۳ میلیون تومان برای ازدواج آسان توسط کمک های خرد مردم و خیرین هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: خیران نیز نقش بسیار مهمی در تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت داشته‌اند که از یکایک آنها کمال قدردانی داریم و اثر این کمک‌ها در مسیر توانمندی اقشار آسیب‌پذیر و همچنین گره‌ گشایی در زندگی زوج های نیازمند نقش آفرینی می کند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3144

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge