امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

تمامی امکانات هرمزگان برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی بسیج شده است

میناب نیوز:نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: تمامی امکانات استان هرمزگان برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی بسیج شده است و خوشبختانه تمامی امکانات فراهم و همچنین امنیت لازم برای مسافران و مردم برقرار است.

به گزارش میناب نیوز، دکتر جاسم جادری در حاشیه استقبال از مسافران نوروزی در بندرعباس با تبریک ایام نوروز و آغاز سال 94 به تمامی هموطنان و به خصوص مردم شریف هرمزگان، عنوان کرد: در اولین روز از سال جدید با حضور در راه آهن، بندر شهید حقانی و فرودگاه بندرعباس از مسافران نوروزی استقبال و به آنان خوش آمد گفتیم.

وی ادامه داد: تمامی امکانات استان هرمزگان برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی بسیج شده است و خوشبختانه تمامی امکانات فراهم و همچنین امنیت لازم برای مسافران و مردم برقرار است و هماهنگی خوبی میان دستگاه های اجرایی استان هرمزگان وجود دارد.

استاندار هرمزگان افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان است تا میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

جادری در ادامه با بیان اینکه استان هرمزگان در خط مقدم مهمان نوازی از گردشگران و همچنین جبهه اقتصادی و نظامی کشور قرار دارد، تصریح کرد: خوشبختانه استان هرمزگان در بسیاری زمینه ها پیشگام است و سال 93 را با کمترین حادثه پشت سر گذاشتیم و برنامه های بزرگی نیز برای سال 94 برای این استان در پیش است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای سفرهای دریایی در استان هرمزگان، اظهار داشت: در این زمینه نیز با توجه به اقدامات بسیار خوب سازمان بنادر و دریانوردی شاهد پیشرفت های چشمگیری در ارائه خدمات به مردم نسبت به سال گذشته بوده ایم که ایجاد امکانات رفاهی، بازگشایی مسیر در بندر شهید حقانی و توسعه پارکینگ ها، افزایش باجه های فروش بلیط برای عدم معطلی مسافران و در نظر گرفتن آمبولانس های هوایی، زمینی و دریایی و شناورهای همیار ناجی از جمله این اقدامات برای نوروز 94 بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیشتر زیرساخت ها آماده شده تا نوروز بدون حادثه ای را پشت سر بگذاریم.

شایان ذکر است؛ دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان همزمان با نخستین روز از سال 1394 و آغاز تعطیلات نوروزی با حضور در راه آهن، بندر مسافری شهید حقانی و فرودگاه بندرعباس با اهدای شاخه های گل از مسافران نوروزی استقبال و به آنان خوش آمد گفت.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 581

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge