امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

تشکیل 12 کمیته برای استقبال از میهمانان نوروزی در شهرستان میناب

میناب نیوز: تشکیل 12 کمیته برای استقبال از میهمانان نوروزی در شهرستان میناب.

به گزارش میناب نیوز به نقل  از روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعی‌فرد در نخستین نشست ستاد تسهیلات میهمانان نوروزی با اشاره به حضور مردم در برخی فصول سال و ایام تعطیلات در میناب گفت: استقبال از مردم و هموطنان باید همواره در طول سال مورد توجه قرار گیرد و تنها به ایام نوروز اختصاص نداشته باشد.

وی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم و میهمانان 12 کمیته متشکل از مسئولان ادارات در شهرستان پیش بینی شده که هر کمیته براساس شرح وظایف تعریف شده و با محوریت یک اداره انجام وظیفه می‌کند.

فرماندار میناب گفت: کمیته امنیت، ارزاق، سوخت، حمل و نقل، زیباسازی، ارزیابی، بهداشت و درمان، اسکان، روستایی، فرهنگی، گردشگری و بحران تحت نظارت ستاد با محوریت فرمانداری در طول ایام عید آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و میهمانان نوروزی هستند.

قانعی‌فرد اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید ضمن تقسیم‌بندی امور محوله بین خود و جانشین، در طول ایام نوروز در شهرستان حضور داشته باشند.

وی از کمیته بحران "حوادث غیر مترقبه" به عنوان مهمترین کمیته نام برد و افزود: کمیته بحران بیشترین وظیفه را بر عهده دارد و در صورت خطرات احتمالی نظیر سیل و تصادف باید به صورت جدی و عملیاتی وارد میدان شود.

این مسئول همچنین رضایتمندی مسافران و گردشگران را مهمترین اصل خواند و ادامه داد: باید تلاش شود تا همه امکانات در تمامی زمینه‌ها برای رفاه حال میهمانان فراهم شود.

قانعی‌فرد اذعان کرد: اگر میهمانان نوروزی و کسانی که به میناب سفر می‌کنند از سفر خود رضایت داشته باشند می‌توانند سفیر خوبی برای توصیف شهرستان و امکانات و توانمندی‌های آن برای سایر هم‌میهنان باشند.

وی با تاکید بر رفع نواقص موجود در شهرستان گفت: کسانی که به میناب سفر می‌کنند باید پیشرفت و تحول را نسبت به سال گذشته در این شهرستان احساس کنند. برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های بانوان میناب در پارکت ملت، زیباسازی فضای شهری روستایی، نصب علایم راهنمایی و رانندگی در طول مسیرها، تامین روشنایی شهر و روستا با اولویت بلوارها و محلات و بهره‌برداری از فاز دوم بلوار آل محمد (ص) تا 15 اسفند از مهمترین مصوبات نخستین نشست ستاد تسهیلات میهمانان نوروزی در میناب بود.

آمادگی مهمانسراهای اداری برای پذیرش مهمانان، نظارت دقیق بر قیمت ارزاق موجود در بازار، ثبت دقیق آمار میهمانان نوروزی از دیگر مصوبات این نشست بود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 790

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge