امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز سطح شهر ميناب

میناب نیوز: در راستاي اجراي طرح برخورد با ساخت و ساز هاي غير مجاز و زمين خواري در سطح شهر ميناب شهرداري ميناب طبق حكم قضايي و با همكاري نيرو انتظامي و اداره مسكن و شهر سازي از تعداد 10 ساخت و ساز و حصار كشي غير مجاز زمين هاي سطح شهر رفع تصرف كرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي شهرداري ميناب هدف از اجراي اين طرح جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز و غير فني است كه باعث ايجاد مشكلاتي در ارائه خدمات به موقع و مناسب به ساير شهروندان شهر ميناب خواهد شد.

حسين بازماندگان سرپرست شهرداري ميناب با بيان اينكه لازمه هرگونه ارائه خدمت در سطح شهر نيازمند رعايت قانون از سوي شهروندان مي باشد كه ساخت و سازهاي غير مجاز در سطح شهر ميناب يكي از نمودهاي بارز عدم رعايت قانون از سوي عده اي از شهروندان است كه بدون رعايت اصول فني ساخت و ساز اقدام به احداث بنا كرده يا اقدام به تصرف زمينهاي دولتي و حتي زمينهاي تحت مالك خود شهرداري كرده اند و در همين جهت شهرداري ميناب بدون هيچ گونه اغماض در دفاع از حقوق ساير شهروندان با اين متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد كرد .

وي در ادامه از شهروندان ميناب خواست با توجه به گستره شهري شهر ميناب و ساخت و سازهاي مختلف و عدم نظارت كامل بر ساخت و سازهاي از اين دست تا با همكاري و تعامل خود با مجموعه شهرداري هرگونه ساخت وساز غير مجاز را در سطح شهر با واحد پليس ساختماني در ميان گذاشته و خدمتگزاران خود را در مجموعه شهرداري ميناب در برخورد سريع با متخلفان ياري دهند.

حبيب بهادري مسئول دفتر فني شهرداري ميناب نيز در خصوص ساخت و سازهاي غير مجاز گفت اين دست ساخت و سازها كه تحت عنوان سكونتگاه هاي غير مجاز نام برده ميشو د بدون رعايت هيچگونه قوانين ارائساخت و ساز و رعايت اصول فني ساخت و ساز در زمين هاي تصرف شده اقدام به بنا واحدهاي ميكنند كه هيچگونه مقاومتي در برابر كوچكترين بلايايي طبيعي نداشته و همچنين باعث ايجاد مشكل در اجراي طرح جامع شهري نموده و شهرداري را در ارائه خدمات خود به شهروندان دوچار مشكل ميكند و نمي توان به موقع خدمات مناسب را ه داد.

قابل ذكر است واحد پليس ساختماني شهرداري ميناب با تعداد 5 نفر نيرو انساني بطور شبانه روزي بر امر ساخت و ساز در سطح شهر ميناب نظارت ميكنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 968

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge