امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد در میناب افتتاح شد/ شهرستان میناب مهد تئاتر استان هرمزگان است

میناب نیوز : دفتر تئاتر مردمی «بچه های مسجد» با حضور کوروش زارعی مدیرکل هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در خانه هنرمندان  میناب افتتاح شد.

 به گزارش میناب نیوز ، رئیس حوزه هنری هرمزگان  در ائین افتتاح  دفتر تئاتر مردمی «بچه های مسجد» از شهرستان میناب به عنوان مهد تئاتر استان یاد کرد و گفت: در هر جای هرمزگان که نامی از فرهنگ و هنر بر زبان آید، ناخودآگاه نام میناب تداعی می شود و درخشش هنرمندان نمایش این شهرستان در دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر بسیج گواه بر این مدعاست.

وی با یادآوری اینکه تاکنون در تمامی استانها، دفاتر تئاتر مردمی «بچه های مسجد» در مرکز افتتاح شده است، تصریح کرد: اما در هرمزگان به دلیل پتانسیل و ظرفیت بالای میناب در حوزه هنر نمایش، این دفتر در این شهرستان گشایش یافت.

انوشیروان پیشدار ، گره زدن زلف هنرمندان با مسجد را از اهداف راه اندازی دفاتر تئاتر مردمی «بچه های مسجد» برشمرد و افزود: تولید آثار فاخر در استان های مختلف از دیگر اهداف است.

وی عنوان کرد: راه اندازی دفتر تئاتر مردمی «بچه های مسجد» زمینه و فرصتی است تا تولیدات فعالان مسجدی در عرصه فرهنگ و هنر بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2146

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge