امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

برنامه های فرهنگی و هنری هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میناب اجرا شد

میناب نیوز : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت : برنامه های فرهنگی و هنری هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میناب اجرا شد .

به گزارش میناب نیوز ، رضا اوژند اظهار کرد : با فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر  این اداره با همکاری اداره بهزیستی شهرستان میناب و موسسه فرهنگی آوای امید میناب برنامه های متنوعی جهت آگاهی دادن به مضرات مصرف مواد مخدر اجرا کرد .

وی افزود : این برنامه ها در قالب نمایشگاهی ، دوره های آموزشی برای خانواده ها با حضور کارشناسان بهزیستی و اجراهای عمومی نمایش با موضوع سوء مصرف مواد مخدر ، بالاخص مواد صنعتی و قرص های روانگردان و با استفاده از ظرفیت هنرمندان انجمن نمایش ، ایستگاه نقاشی کودک ، مسابقات کتابخوانی ، نمایش فیلم مستند در طول هفته در محلات آسیب پذیر بود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب اوژند عنوان کرد : متولیان فرهنگی و آموزشی باید برنامه ریزی دقیق و هدفمندی برای جوانان و نوجوانانی که بیشتر در معرض آسیب این معضل اجتماعی هستند داشته باشند و با برگزاری کلاس های هنری و ورزشی و جذب آنان درکلاس های آموزشی مانع از هدر رفتن وقت آنان در تابستان شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان با ایجاد بیش از ٢٠٠ پایگاه کلاس های طرح اوقات فراغت و برگزاری برنامه های شاد در مرکز شهر و محلات شهرستان زمینه حضور جوانان را در این کلاس ها فراهم کرده است .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در فرهنگی
کد خبر: 2241

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge