امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

ورزشکاران ملی‌پوش مینابی تجلیل شدند

میناب نیوز: با تلاش اداره ورزش و امور جوانان میناب به مناسبت هفته تربیت بدنی از 54 ورزشکار و ملی‌پوش این شهرستان در رشته‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، رئیس اداره ورزش و امور جوانان میناب صبح امروز در این آئین با بیان اهمیت ورزش در زندگی و پیامدهای آن در جامعه اظهار داشت: ورزش باید در زندگی مردم نهادینه شود.

مظفر مهری خادمی هدف از نامگذاری یک هفته به نام هفته تربیت بدنی را اشاعه فرهنگ ورزش و توسعه آن در جامعه عنوان کرد و افزود: خانواده‌ها باید به ورزش فرزندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای شهرستان و بخش مرکزی میناب نیز در این مراسم گفت: درجه نخست موفقیت هر فرد ورزشکار به لحاظ ورزشکار بودن و فعالیت در عرصه ورزش بوده و قهرمانی مرحله بعد از ورزشکاری است.

شهریاری با اشاره به 15 طرح اجرا شده و 8 طرح در دست اجرا در حوزه ورزش در شهرستان میناب تصریح کرد: این پروژه‌ها در دولت‌های نهم و دهم تصویب و اجرایی شده و بخشی نیز در مرحله اجراست.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌های ذکر شده اعتبارات میلیاردی در بر دارد، ادامه داد: ورزشکاران باید با همت مضاعف، توجه به ورزش و رشته‌های متنوع آن و بهره‌مندی از فرصت‌ها از امکانات فراهم شده به صورت بهینه استفاده کنند.

شهریاری از هفته تربیت بدنی به عنوان فرصتی مناسب برای رسیدگی بهتر به جسم و جان نام برد و با بیان اینکه جامعه سالم به تحرک و پویایی وابسته است، افزود: ورزش و دوری از بی تحرکی امراض مختلف را از انسان دور می‌کند و سلامتی را به ارمغان می‌آورد. در این مراسم از 54 ورزشکار نمونه در 20 رشته تجلیل شد که هشت نفر از این تعداد را ملی‌پوشان رشته‌های بسکتبال، وزنه‌برداری، پرتاب وزنه جانبازان و معلولان و اسکیت سواری تشکیل می‌دادند.

در ادامه این آئین همچنین از شهریار میرزا‌پور و هشت نفر از خبرنگاران حوزه ورزش تجلیل شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1130

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge