امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

همه دستگاه های اجرایی در برابر ورزش استان هرمزگان مسئول هستند

میناب نیوز:استاندار هرمزگان با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی در برابر ورزش استان مسئول هستند گفت : اداره کل ورزش و جوانان نحوه و چگونگی امکان حمایت دستگاه های اجرایی را بررسی و اعلام کند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان : ابراهیم عزیزی در دیداربا اعضای شورای معاونین ورزش و نمایندگان هیات های ورزشی استان ، ضمن تبریک هفته ورزش و جوانان به ورزش درنظام اسلامی و سایر نظام های دنیااشاره کرد وگفت : ورزش در نظام اسلامی برمبنای یک نگاه عمیق اعتقادی و الهی است در صورتی که در سایر نظام های دنیا ورزش تهی از ارزش است.

وی افزود : درسایر نظام ها ورزش درمسیر تحقق ارزش ها و رسیدن به ارزش های معنوی پایه گذاری نمی شود و تنها براساس برد و باخت است اما در نظام اسلامی ورزش متکی بر دین و آموزه های دینی است و به واسطه عجین شدن با ارزش ها و اعتقادات اسلامی ارزش می یابد.

استاندارهرمزگان خطاب به متولیان امر ورزش استان تاکید کرد : تلاش کنند با یک حرکت بنیادی و مبنایی سبقه ارزش را بر ورزش حاکم شود زیرا اگر این اصل مهم را مورد توجه قرار دهند و آنرا درورزشکاران حفظ و برمبنای آن در میدان ها پابگذارند همیشه برنده میدان هستند.

عزیزی درادامه دیدار با اعضای شورای معاونین ورزش و نمایندگان هیات های ورزشی استان خاطرنشان کرد : شک نکنید کسانی که به این روش تربیت می شوند ماندگاران تاریخ خواهند بود.

دستگاههای اجرایی حمایت کننده هیئت های ورزشی شوند استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه همه دستگاههای اجرایی باید از جامعه ورزشی استان حمایت کنند گفت : اداره کل ورزش و جوانان چگونگی حمایت دستگاههای اجرایی از هیئت های ورزشی را بررسی و اعلام تا پس از مذاکره به آنان ابلاغ شود. مدیریت ارشد.

استان هرمزگان با بیان اینکه هرکدام از دستگاههای اجرایی معین و حمایت کننده یک هیئت ورزشی شوند ، گفت : دستگاهها و صنایع استان می توانند درجهت ارتقاء هیئت ها ی ورزشی از آنان حمایت کنند و قطعا این کار شدنی است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1137

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge