امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

کورس اسب سواری قهرمانی استان هرمزگان در میناب

میناب نیوز:به مناسبت روز خبرنگار 17 مردادماه  مسابقات کورس اسب سواری قهرمانی استان در پیست اسب سواری دهکده ورزشی ،تفریحی و گردشگری روستا نوبند شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز مسابقات کورس اسب سواری با شرکت شهرستانهای میناب،بندرعباس،کهنوج وبندرلنگه با 25راس اسب در دو بخش مادیان و نریان  برگزارشد که در بخش مادیان:سه اسب مینابی و سه سوار کار این شهرستان اسبهای عقاب،آذرخش و چابک با چابک سواران امیرحسینی،حمزه ذاکری و کیوان تازی نیا توانستند نفرات برتر شناخته شوند.

در بخش نریان:که در سه مرحله به پایان رسید :اسب های سلطان ،جزا،چابک،برلیان ،جوشش و زالو در رقابتی دیدنی و تنگاتنگ در فینال به مصاف هم رفتند که اسب جزا از شهرستان بندرلنگه با چابک سواری احمد فیروزی توانست زودتر از دیگر رقیبان به خط پایان برسد و نفر اول این مسابقات شناخته شود.

دومین اسبی که توانست بعد از جزا اسب لنگه ایی جایگاه دومی خود در این دوره از مسابقات تثبیت نماید اسب چریک با چابک سواری عبدالله شبتاری از شهرستان میناب بود .و برلیان با چابک سواری رضا ذاکری باز هم از شهرستان میناب توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد.

در پایان جوایز نفرات برتر این دوره از مسابقات اسب سواری قهرمانی استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به برترین ها اهداء گردید.

شایان ذکر است:این مسابقات با همکاری هیئت بازیهای بومی و محلی استان هرمزگان،هیئت بازیهای بومی و محلی شهرستان میناب ،هیئت اسب سواری شهرستان میناب و استان هرمزگان، فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان میناب،دهیاری و شورای روستای نوبند برگزارشد.

داد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1217

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge