امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

پایان اولین دوره مسابقات کورس سوار کاری بهاره قهرمانی هرمزگان در میناب

میناب نیوز : اولین دوره مسابقات کورس سوار کاری بهاره قهرمانی استان به میزبانی میناب به پایان رسید .

به گزارش میناب نیوز :اولین دوره مسابقات کورس سوار کاری بهاره قهرمانی استان با رقابت نژاد های اسب فلات ایران،عرب،ترکمن،بومی و محلی،کرد، درشور و تروبرد((هندیکاپ)) با شرکت 26راس اسب از شهرستانهای میناب،بندرعباس و بندر لنگه در دهکده ورزشی بسیج سپاه میناب با حضور  مسئولان استانی و شهرستانی و علاقمندان به اسب و سوار کاری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد .

در پایان در نژاد بومی ،کرد و درشور که با شرکت 8 راس اسب،سلطان از میناب ،میراث خان از بندرعباس،چیتا از میناب،،شکار از میناب،،یوز از بندر کنگ،رنجر و رنگو آنجیلا هر دو از میناب به کار خود پایان داد .

اسب چیتا با چابک سواری حامد زابلی و مالک عرفان سلطانی مقام اول. اسب سلطان با چابک سواری امیر حسین حمکی و مالک عباس سلامی در جایگاه دوم. و اسب شکار با یکه سواری امیر پرواسی توانست با مالیکت مسلم بهرامی در جایگاه سوم بایستاد.

در ادامه در همین نژاد یاغی توانست با چابک سواری بهزاد ذاکری و مالک علیرضا کمالدینی در جایگاه سوم قرار بگیرد. وجایگاه دوم به اسب طوفان با چابک سواری و مالکیت عیسی ذاکری رسید ، اسب برلیان با یکه سواری حمید رضا کردی نیز در جایگاه اول این دوره از مسابقات تکیه زد.

در رقابت اسب های دو خون و تروبرد((هندیکاپ))اسب یورک با چابک سواری حسام هاشمی اول شد ، بلوگا با سوار کاری صائب در گاهی و مالکیت میثم علی محمدی دوم ، مرتضی زمردی چابک سواری که هدایت اسب آرام با مالکیت مهران بشیری را بر عهده داشت توانست مقام سوم را به خود اختصاص دهد.

و دررقابت بین نژاد اسب های فلات ایران ،عرب و ترکمن فرهاد شجاعی مالک اسب بی بی گل با یکه سواری امیر حسینی توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد و مالک اسب آلما با یکه سواری مهرشاد بچاری به مقام دوم رسید و اسب یورک با یکه تاز صائب بارگاهی در جایگاه سوم قرار گرفت.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 1835

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge