امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

تکمیل ورزشگاه 10 هزار نفری میناب از خواسته به حق مردم / مردم در انتظار دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان

  میناب نیوز : مردم شهرستان میناب در انتظار دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان در خصوص تکمیل ورزشگاه 10هزار نفری این شهرستان هستند.

به گزارش میناب نیوز ، ساخت ورزشگاه ده هزار نفری میناب از مصوبات سفر دور دوم محمود احمدی نژاد به استان هرمزگان است که تا به امروز با تمام پیگیری های صورت گرفته توسط استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  ادوار گذشته تکمیل و به بهره برداری نرسیده است .

حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی  در بهمن ماه 1400 به همراهی امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ، ولی پور رئیس اداره ورزش شهرستان میناب و به همراه جمعی از مسئولین از روند ساخت پروژه ورزشگاه ١٠ هزارنفری میناب بازدید کرد.

در پایان این بازدید و در جلسه ای که با حضور مسولین مربوطه و مشاور ناظر برگزار شد، ضمن بررسی فعالیت های عمرانی صورت گرفته، تماسی از طرف نماینده با وزارت ورزش نیز انجام گرفت و مقرر شد که فعلا پروژه تعطیل گردد چرا که روند پروژه به صورت غیر اصولی در حال اجراست و قرار بر این شد که هفته آینده معاون وزیر ورز‌ش به شهرستان سفری داشته باشند و از روند پروژه بازدید انجام دهند و نتیجه را به شخص وزیر اعلام کنند.

و در همین رابطه بنیامین شکوه فر معاونت امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان 6 اسفند ماه از ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب بازدید کرد. در این بازدید بهنام محمودی دستیار ویژه و مشاور وزیر ورزش و جوانان، قمری مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مظفر مهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، امیاری وجمعی از مسئولین محلی میناب حضور داشتند  .

ولی ادامه عملیات آن باتوجه به بازدید های چند ماه اخیر مسئولان کشوری ، استانی و شهرستانی هنوز آغاز نشده است.

و امروز مردم انقلابی شهرستان میناب از دولت مردمی و انقلابی ابراهیم رئیسی انتظار تکمیل این پروژه را دارند .      

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 3338

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge