امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

فرآیند رسمی انتخابات مجلس و خبرگان طی روزهای آینده با پیام وزیر کشور آغاز می شود / زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در هرمزگان فراهم شود

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت :  زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری فراهم شود. 

به گزارش میناب نیوز ، دكتر جاسم جادری در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان با بیان اینکه فرآیند رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری طی روزهای آینده با پیام وزیر کشور آغاز خواهد شد، عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران به عنوان برگزار کنندگان انتخابات در مناطق مختلف باید آمادگی کامل را داشته باشند.

وی ادامه داد: فرمانداران از محل هایی که قرار است به عنوان شعبه اخذ رای مورد استفاده قرار گیرد، بازدید میدانی انجام دهند و تمامی جوانب کار از جمله تامین امنیت و امکانات مورد نیاز در محل های رای گیری را مورد ارزیابی قرار دهند.

استاندار هرمزگان افزود: باید تمامی تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط و با حضور حداکثری مردم انجام دهیم و تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب انتخابات باید از سوی فرمانداران و بخشداران در نظر گرفته شود.

جادری با تاکید بر اینکه دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد، تصریح کرد: دولت مجری انتخابات است و امکانات دولتی نباید له یا علیه فرد و یا گروهی مورد استفاده قرار گیرد و فرمانداران و بخشداران باید به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی اظهار داشت: رای مردم حق الناس است و این امر باید در تمامی مراحل انتخابات از زمان آغاز ثبت کاندیداها تا پایان برگزاری انتخابات مورد توجه باشد و با حفظ سلامت و برگزاری مناسب انتخابات اجازه ندهیم خدشه ای در رای و خواسته مردم ایجاد شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام مردم سالاری دینی است، خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان کشور در نظام جمهوری اسلامی به طور مستقیم و یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند و تمامی ارکان این نظام برخواسته از اراده ملت است و باید زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1632

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge