امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

تشکر معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با صدور و ارسال پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال و  تشییع  شهدای گمنام در این شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

 به گزارش میناب نیوز ، متن این پیام بدین شرح است : بسم رب الشهداء و الصدیقین استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر باشکوه چهارشهید گمنام  که همزمان با سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه (س) ایام فاطمیه (س) برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان میناب افزود.

این حضور بی‌مانند و غیرقابل ‌توصیف مردم شهر و روستاهای اطراف در مراسم استقبال، تشییع پیکر مطهر چهارشهید گمنام نشان از قلب پاک، بیدار، با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی‌شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری‌ تعالی سجده شکر به‌ جای آورد و به‌راستی این مردم با این استقبال بی‌نظیر خود از شهدا نشان داده‌اند که فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز در وجود آن‌ها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

در پایان و بار دیگر صمیمانه از حضور حماسی تمام اقشار مردم خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز، روحانیت مکرم، فرهنگیان، دانش آموزان، کسبه، کارکنان دولت، دانشگاهیان، کشاورزان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران شهرستان و دیگر آحاد مردم در مراسم استقبال، تشییع پیکر پاک و مطهر این شهیدان والامقام که باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب شدند، تقدیر و تشکر نموده و از تمام دست‌اندرکاران برپایی این مراسم با شکوه نیز کمال قدردانی و سپاس را دارم.                                                                                          

                                               ابوذر مهدی نخعی                                                                                 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2151

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge