امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

رئیس سازمان شیلات ایران از تعامل خوبی با سرمایه گذاران در عرصه های شیلاتی در هرمزگان خبر داد

میناب نیوز : حسن صالحی گفت : فضای خوبی برای سرمایه گذاری و تعامل با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در عرصه های شیلاتی در استان هرمزگان فراهم شده است.

به گزارش میناب نیوز ، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در نشست بررسی مسائل و راهکارهای توسعه شیلاتی در هرمزگان که با حضور استاندارهرمزگان  و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد با تاکید بر جایگاه بسیار ویژه شیلات در رشد و توسعه به ویژه اشتغالزایی استان هرمزگان، بیان کرد : اجرایی و عملیاتی شدن ظرفیت های شناسایی شده شیلاتی در استان هرمزگان در بخش های مختلف می تواند ظرفیت های شغلی و اقتصادی خوبی را ایجاد کند.

حسن صالحی با بیان اینکه در استان هرمزگان اقدامات خوبی در راستای بالفعل شدن ظرفیت های شیلاتی انجام شده است، افزود: خوشبختانه فضای سرمایه گذاری و تعامل با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در عرصه های شیلاتی به خوبی در استان هرمزگان فراهم شده است.

وی از شاخص بودن استان در تولید میگوی پرورشی و همچنین موفقیت های بدست آمده در زمینه صید و صیادی از جمله فانوس ماهیان و ماهیان ریز به عنوان نقطه قوتی در فعالیت های شیلاتی استان و کشور نام برد و از استان هرمزگان به عنوان محور توسعه پرورش آبزیان یاد کرد.

رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان هرمزگان در سال ۹۲ گفت: توسعه صید در ظرفیت های بکر از جمله خواسته های ما در این سفر بود که بدین منظور توسعه صید فانوس ماهیان در دستور جدی سازمان شیلات ایران قرار گرفت.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2372

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge