امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به هرمزگان به ریاست رئیس جمهور برگزار شد

میناب نیوز: جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.

 به گزارش میناب نیوز،در این جلسه که روز دوشنبه با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نفت، نیرو، کشاورزی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاونان رئیس جمهور، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ... استاندار هرمزگان برگزار شد؛ پس از ارایه گزارشی از برنامه ها و پروژه های هر کدام از دستگاه های اجرایی، روند پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 رفع مشکلات و نیازهای مردم استان، مهمترین محور و موضوع اصلی این جلسه بود که پس از بررسی های انجام شده، در خصوص راههای تسریع در رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

 در جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان همچنین نیازهای مردم استان در بخش های بهداشت و درمان، راههای روستایی و شهری، کشاورزی و شیلات، آب و برق، ارتباطات و حوزه های مرتبط با آن، صنعت، گردشگری، مسایل زیست محیطی، گاز رسانی به مناطق محروم و روستاها و نیز موضوعات فرهنگی و ورزشی مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

 رئیس جمهوری قرار است چهارشنبه نهم اسفندماه به استان هرمزگان سفر کند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2445

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge