امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

روسای ادارات شهرستان میناب نهایت همکاری را با شوراهای اسلامی داشته باشند

میناب نیوز:معاون استاندار هرمزگان گفت: روسای ادارات شهرستان میناب نهایت همکاری در جهت توسعه با شوراهای اسلامی داشته باشند.

 به گزارش میناب نیوز، ابوذر مهدی نخعی در همایش شوراهای اسلامی در شهرستان میناب که در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد با بیان این مطلب که خداوند در قرآن به جایگاه شورا و مشورت اشاره کرده است اظهار کرد: شوراهای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام جایگاه ویژه دارند.

وی افزود: شوراها نخبگان و منتخبان مردم در شهرستان میناب هستند و روسای ادارات نهایت همکاری در جهت توسعه این شهرستان را با آنها داشته باشند.

 

معاون استاندار هرمزگان گفت: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و با پشتکار ، مشورت ، برنامه ریزی و  خلق ایده برای آبادانی این مرز و بوم گام برداریم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آب پرداختند و تصریح کرد: کشور و استان با بحران آب مواجه است و در این زمینه وظیفه شما شوراهای اسلامی اشاعه فرهنگ درست مصرف کردن در بین اقشار مختلف جامعه است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود: در بخش کشاورزی نیز ما باید به سمت آبیاری نوین و اصلاح الگوی کشت در شهرستان میناب حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرستان میناب از جایگاه تاریخی و قدمت چند هزار ساله برخوردار است و تمام نقاط این شهرستان از فرهنگ ، هنر و تاریخ غنی  برخورار است و خواستار معرفی و حفظ آن شدند.

نخعی در پایان افزود: در سال گذشته اقدامات قابل توجهی در بخش احداث و روکش جاده ها در شهرستان میناب صورت گرفت و در سال جاری نیز ادامه دارد و شوراهای اسلامی جاده های را در دستورکار زیرسازی قرار دهند که از تفاهم نامه با ادارات مرتبط برخوردار باشند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا خدمت بزرگی به مردم کرده است.

وی افزود: کشور در بخش ها مختلفی توسط شوراهای اسلامی در شهر ها و روستا ها اداره می شود.

سید مصطفی ذوالقدر  با اشاره به نقش شوراهای اسلامی در توسعه و همکاری با دولت خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی در جایگاه ایجاد ارتباط و انتقال خواسته های مردم به دولت هستند.

وی گفت: بخش اصلی مشکلات مردم در شرق هرمزگان برق و آب است که با پیگیری های صورت گرفته در سطح ملی و استانی در حال انجام است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد :خواسته ها و مشکلات مردم شرق هرمزگان به ویژه شهرستان میناب در بخش های مختلف از طریق مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری و رفع آن هستیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2508

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge