امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

قدرداني معاون رئیس جمهور از استاندار هرمزگان / اجرای طرح استفاده از پوشش سنتی زنان در ادارات هرمزگان

میناب نیوز: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از استاندار هرمزگان برای اجرای طرح استفاده از پوشش سنتی زنان در ادارات استان هرمزگان قدردانی می کنم.

به گزارش میناب نیوز، معصومه ابتکار در دومین نشست شورای اداری استان هرمزگان با بيان اينكه یکی از ابعاد تحقق عدالت دسترسی به فرصت ها برای تمامی آحاد جامعه و زنان و مردان است، اظهاركرد: این امر سرلوحه سیاست ها و برنامه های دولت های یازدهم و دوازدهم بوده است.

وي ادامه داد: در امر تحقق عدالت برای زنان و مردان تکالیفی وجود دارد که مدیران براساس آن باید در دولت دوازدهم گام بردارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: اختصاص 30 درصد از پست های مدیریتی به بانوان از تکالیفی است که در شورای عالی اداری نیز مصوب شده و یکی از زمینه ها برای خدمت رسانی بهتر حضور بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی است و باید برای آن برنامه ریزی کنیم تا به اهداف این بخش دست یابیم.

ابتکار توجه به خانواده را از سیاست های مهم دولت دانست و بيان کرد: اجرای آموزش های قبل، حین و پس از ازدواج و ارائه خدمات مشاوره پزشکی و روان شناختی برای خانواده ها از موضوعات مهم است که تکالیف آن در قانون برنامه آمده است.

وي خاطرنشان كرد: همچنين طرح های بسیار خوبی را با بخش  های مختلف اجرا می کنیم كه یکی از آنها آموزش تولید محصولات سالم و ارگانیک كشاورزي و ارائه آموزش های کارآفرینی مشاغل سبز به بانوان است و برای توان افزایی اقتصادی بانوان نيز طرح ملی داریم که ابلاغ استانی خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه كرد: حمایت از سازمان های مردم نهاد و تشکل های غیردولتی در حوزه زنان و خانواده از دیگر برنامه هاست که در اجرای طرح ها از آنها بهره خواهیم برد.

ابتکار با اشاره به پوشش سنتی زنان هرمزگان، تصريح كرد: از فریدون همتی استاندار هرمزگان برای اجرای طرح استفاده از پوشش سنتی زنان در ادارات استان هرمزگان قدردانی می کنم که به تقويت هویت ملی، عفاف و حجاب، تولید داخل و ایجاد نشاط کمک خواهد کرد و اگر در بخش آموزش و پرورش و دانشگاه ها هم توسعه یابد موجب افزایش شادابی خواهد شد.

ويدر پایان گفت: آموزش مهارت های زندگی برای نسل جوان بسیار ضروری است و با همراهی و مشارکت دانشگاهیان متناسب با شرایط بومی استان باید اجرایی شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2513

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge