امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

آغاز به کار سجاد سلطانی شهردار میناب

میناب نیوز: سجاد سلطانی کار خود را به عنوان شهردار میناب رسما آغاز کرد.

به گزارش میناب نیوز،طی نشستی در محل سالن جلسات شهرداری میناب با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار ، مدیران و کارکنان شهرداری ، سجاد سلطانی به عنوان شهردار میناب رسما معرفی و کارش را آغاز کرد.

مصطفی اسدی رئیس شورای اسلامی شهر میناب در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سلمانی سرپرست شهرداری گفت: امیدواریم شهردار جدید با جلب مشارکتهای مردمی و افزایش دقت و سرعت و پرهیز از تجمل گرایی با برنامه ریزی موثر در جهت رفع مشکلات و توسعه و عمران شهری ، در چارچوب سیاست های و برنامه های توسعه شهری ، و با همکاری متقابل مسئولین محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد با رعایت کامل قوانین شهرداری و سایر قوانین و مقررات مربوط ، در جهت حل عملگرایانه مشکلات عینی و مشخص مردم ، کوشا و جدی باشد.

 شهردار جدید میناب نیز در این نشست ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر ، از زحمات و تلاش سرپرست شهردار سابق و شهرداران گذشته قدردانی نمود.

سجاد سلطانی در جمع مدیران و کارکنان شهرداری اظهار کرد: شما پرسنل و مجموعه شهرداری پرچم داران و سرداران پیشرفت و آبادنی شهر هستید و امیدواریم با استعانت از خداوند منان و با تعامل و همدلی بتوانیم در جهت توسعه ، پیشرفت و آبادنی شهر گامهای موثری برداریم.

وی در پایان از حسن اعتماد استاندار هرمزگان و اعضای شورای اسلامی شهر میناب کمال تشکر را نمودند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2584

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge