امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

مدیران شهرستان میناب با تلاش مضاعف و کار جهادی در جهت توسعه شهرستان میناب گام بردارند

میناب نیوز : سرپرست معاونت استاندارى و فرماندارى ويژه شهرستان ميناب گفت:مدیران شهرستان میناب با تلاش مضاعف و کار جهادی در جهت توسعه شهرستان میناب گام بردارند.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در حاشیه بازدید از ادارات شهرستان میناب با اشاره به پروژه های هفته دولت اظهار کرد: پیشرفت پروژه ها عمرانی بسیار کند است و باید برنامه ریز ها به گونه ای باشد که هرچه سریع تر به پایان برسد.

وی بابیان این مطلب که کارگران نقش مهمی در توسعه ، رشد و شکوفایی جامعه دارند گفت: نظارات ها بر پرداخت حقوق کارگری در شهرستان میناب افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با برنامه ریزی مدون  واصولی نظارت ها بر بازار در شهرستان میناب مستمر انجام شود.

وی افزود: تنظیم بازار شهرستان میناب یکی از اولویت های اصلی اداره صنعت ،معدن و تجارت این شهرستان است که باید بخوبی انجام شود و همچنین پیگیری های مناسب در جهت  نظارت بر کار و فعال  کردن معادن شهرستان میناب نیز صورت گیرد.

احمدی در دیدار با ارباب رجو از روند مراحل کار جویا شد و تاکید کرد نحوه خدمات به ارباب رجو در ادارت شهرستان میناب به نحو احسن باشد و در کوتاه ترین زمان جواب استعلامات و مجوزها داده شود.

وی در پایان گفت: مدیران شهرستان میناب با تلاش مضاعف و کار جهادی در جهت توسعه شهرستان میناب گام بردارند.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2598

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge