امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

ادارات شهرستان میناب به صورت مستمر ارزیابی خواهند شد

میناب نیوز: فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : ادارات شهرستان میناب به صورت مستمر ارزیابی خواهند شد.

به گزارش میناب نیوز ،محمد احمدی در نشست شورای اداری شهرستان میناب  با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: همه ما بسیجی هستیم و باید نهایت همکاری در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات هفته بسیج  را انجام دهیم.

وی در خصوص برگزاری جلسات و اجرای مصوبات آن گفت: با برنامه ریزی وتلاش مضاعف به دنبال افزایش بهره وری این جلسات هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب ضمن تشکر از دستگاه های اداری شهرستان میناب که نهایت همکاری در ارائه خدمات به مردم این شهرستان را داشتند تصریح کرد: ادارات شهرستان به صورت مستمر ارزیابی خواهند شد و مدیران برتر معرفی می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که علی رغم  محدودیت های مالی افزود:امروز شاهد اجرای پروژه های مختلفی در شهرستان میناب هستیم .

احمدی همچنین گفت: الحمدلله امروز با تلاش و پیگیری مدیران شهرستان و استانی شاهدعملیاتی شدن  پروژه های هستیم که سال ها در شهرستان میناب عملیاتی نشده بود و به زودی پس از اتمام مراحل مناقصه عملیات ساخت این پروژه ها نیز آغاز می شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند گفت: مدیران دستگاه های اداری شهرستان میناب نظارت کافی بر زیر مجموعه خود داشته باشند و تکریم ارباب رجوع سر لوحه همه کارهایشان باشد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به مدارس تخریبی و فصل کشت محصولات کشاورزی در شهرستان میناب گفت: دستگاه های مرتبط با این موضوعات با مدیریت دقیق و اصولی رضایتمندی مردم را کسب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در شورای اداری شهرستان میناب به گونه ای برنامه ریزی شود که بتوان از فکر جمعی در جهت حل مشکلات مردم گام برداشت.

احمدی همچنین در خصوص بلوار ابن سینا میناب گفت: دستگاه مجری حفاری هرچه سریعتر نسبت آسفالت و رفع مشکل این بلوار اقدام کند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با برنامه ریزی های مدون، بازرسی ها از بازار و دیگر اماکن خدماتی ورفاهی افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با اشاره به فرارسیدن 16  آذر گفت: مراسمات این روز در شهرستان میناب به خوبی و شایستگی و همراه با قانون مداری ، شور ونشاط دانشجویی و دانشگاهی برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: در حال تهیه بانک اطلاعاتی پروژه های شهرستان میناب هستیم و مدیران  در این خصوص نهایت همکاری را داشته باشند.

احمدی همچنین در خصوص نقدینگی عابر بانک ها در شهرستان میناب گفت: مردم و کسبه  نباید در این خصوص با مشکل روبه رو شوند و بانک های عامل باید پیگیری های لازم در جهت رفع آن انجام دهند.

وی در ادامه گفت: مدیران شهرستان میناب با هماهنگی با بخشدارن نسبت به سرکشی از روستاهای این شهرستان اقدام و در جهت رفع مشکلات آنها گام بردارند.

فرماندار ویژه شهرستان مینابهمچنین افزود: مدیران شهرستان میناب در جهت اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های خود را به مردم اقدام کنند.

وی در ادامه سخنان خود خواستار تشکیل ستاد دهه فجر و تسهیلات خدمات مهمانان نوروزی از امروز شدند و گفت: ضمن تشکیل کارگروه های زیر مجموع  برنامه ریزی های دقیق در این زمینه ها صورت گیرد.

احمدی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: شهرستان میناب از هیئت علمی دانشگاهی خوب و با تجربه برخوردار است و مدیران دستگاه های اداری با دعوت از آنها در جلسات از ایده و نکته نظرات آنها در جهت توسعه شهرستان میناب استفاده کنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2667

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge