امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

راه اندازی 2 دانشکده پزشکی در شرق و غرب هرمزگان

میناب نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پیگیر راه اندازی 2 دانشکده پزشکی در شرق و غرب هرمزگان هستیم.

به گزارش میناب نیوز: حسین فرشیدی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی که با حضور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: ارتقاء و توسعه سلامت با مشارکت و همکاری همه جانبه بخشهای دولتی و خصوصی با دانشگاه علوم پزشکی محقق خواهد شد.

وی افزود: رفع کمبود نیروی انسانی، مطالبات دانشگاه از سازمانهای بیمه گر، پیگیری راه اندازی 2 دانشکده پزشکی در شرق و غرب استان هرمزگان و خرید و نصب تجهیزات پیشرفته پزشکی از مهمترین اقدامات دانشگاه است که با حمایت استانداری، مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و وزارت بهداشت در حال پیگیری هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: حضور استاندار هرمزگان در پردیس دانشگاه و بازدید از پروژه های در حال ساخت دانشگاه را نشان از توجه و اهمیت استاندار و مجموعه استانداری هرمزگان به بخش بهداشت و درمان استان دانست.

وی در پایان با اشاره بسیج ملی کنترل فشار خون تصریح کرد: بسیج ملی کنترل فشار خون، حرکتی بزرگ در راستای پیشگیری از ابتلا به فشار خون و کاهش مرگ و میر ناشی از بیماریهای غیر واگیر است، که با آموزش و اطلاع رسانی از ماه گذشته آغاز شده و از ۱۷ خرداد به طور رسمی در بحث تشخیص آغاز و تا تیرماه ادامه پیدا خواهد کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2808

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge