امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

علی رئوفی سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداری هرمزگان شد

میناب نیوز:علي رئوفي به عنوان سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان منصوب شد.

به گزارش میناب نیوز، مرتضی حقیری‌زاده مشاور عالی استاندار هرمزگان ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه معاون و سرپرست توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان با بیان اینکه مسائل زیادی در 9 ماهه اخیر در حوزه نیروی انسانی و مرتبط با کارمندان در استان گذشته است، اظهار داشت: در این مدت کارهای زیادی شده است و در ادامه نیز باید با توجه به مدیریت زمان و پیگیری امور آغاز شده را راهبری و هدایت کرد تا شاهد رفع تمامی مشکلات باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز متاسفانه در جامعه پدیده دخالت در کار و امور دیگران رواج پیدا کرده است گفت: این در حالیست که این امر در سیستم دولتی مشهودتر است و باید مسئولان و مدیران مربوطه به سمت اصلاح این رویه پیش بروند.

مشاور عالی استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از تلاش‌های معاون سابق استاندار در حوزه توسعه مدیریت و منابع استانی، از علی رئوفی به عنوان یکی از نیروهای برجسته و مطرح هرمزگان در بعد مدیریتی یاد و اضافه کرد: هر چند با احیا سازمان برنامه‌ریزی، گستردگی حوزه فعالیتی معاونت توسعه مدیریت استانداری کاهش می‌یابد، اما باید نهایت تمرکز و تلاش و همت را به کار گرفت تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر و تعریف شده باشیم.

حقیری‌زاده تاکید کرد: اگر در سیستم‌ها پالایش و اصلاح‌گرایی در روند بروکراسی وجود نداشته باشد نمی‌توان به پیشرفت و اهداف مدنظر رسید.

رضا برومند معاون سابق توسعه مديريت و منابع انساني استاندار هرمزگان نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد 9 ماهه خود این سمت، برای علی رئوفی در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

علی رئوفی نیز که تا قبل از این مدير كل منابع انساني و تحول اداري استانداري هرمزگان بود، در این نشست ضمن تقدیر از استاندار هرمزگان به دلیل حسن اعتماد و واگذاری سمت سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان از تلاش‌های برومند در این سمت قدردانی و اظهار داشت: استانداری سنبل و نماد حکومت و مدیریت دولت بر کشور است و خدمت در آن توفیق می‌خواهد كه در اين راستا بنده نيز تمام تلاش خود را براي صيانت از جايگاه حوزه مديريتي محول شده به كار خواهم برد.

وی ادامه داد: نیروهای استانداری همواره با جان و دل تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا امور مردم و جامعه به نحو احسن حل شود.

در پایان این نشست، حکم انتصاب علی رئوفی که توسط استاندار هرمزگان صادر شده است به دست مشاور عالی وی به معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی تقدیم شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 704

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge