امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

آب صنایع و فضای سبز بندرعباس قطع شود

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: آب صنایع  و فضای سبز بندرعباس قطع شود.

 به گزارش میناب نیوز، علیرضا پاکدامن در سومین جلسه شورای اداری شهرستان میناب که به ریاست  استاندار هرمزگان در  سالن اجتماعات فرمانداری  میناب برگزارشد ضمن گزارش عملکرد  جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال  در شهرستان میناب  گفت: شغل بیشتر مردم در این شهرستان کشاورزی و باغداری است.

 وی ادامه داد علی رغم  اینکه اولویت تامین آب شرب است و سالها است که  از منابع آب موجود درشهرستان میناب ، آب شرب بندرعباس وروستاهای مسیر میناب ،بندرعباس تامین می شود.باید به فکرکشاورزان و باغدارن منطقه ،وضعیت معیشت و اشتغال آنان نیز باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  خواستارتسریع در قطع آب صنایع غرب بندرعباس و فضای سبز بندرعباس شدند و تاکید کرد :این موضوع  باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان استانی قرار گیرد و آنها باید به دنبال منابع جایگزین باشند ..

وی گفت: علی رغم همه محدودیت ها بخش کشاورزی ، میزان قابل ملاحظه ای از اشتغال مردم این شهرستان را در برمی گیرد و توجه نکردن به تامین آب کشاورزان نشان دهنده این است که عملا نسبت به تامین معاش آنها بی تفاوت بوده ایم .

 معاون استاندار هرمزگان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: علاوه بر تامین آب کشاورزان ،جهاد کشاورزی  استان و وزارت خانه مطبوع آن نیز در جهت برنامه ریزی برای الگوی کشت مناسب در شهرستان و صنعتی شدن در این بخش گام های اساسی در این منطقه بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بنادر تیاب ، کلاهی ، بندزرک و کرگان از مسئولان استانی خواستار فعال کردن و رونق این بنادر شدند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب خواستار رفع مشکلات ملوانان در شهرستان میناب و اسقرار اداره بندر در کرگان شد.

وی  در خصو.ص اسقرار اداره بندر در کرگان خاطر نشان کرد: هماهنگی های قبلی با سازمان بنادر و دریانوردی استان انجام شده و خواستار تسریع در این موضوع شدند.

شایان ذکر است: در این روز با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ بیمارستان دوم میناب بر زمین زده شد و استاندار از سد استقلال . پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب میناب بازدید و رهنمودها و دستورات لازم را صادر نمود.

رای دادن به این مورد
(4 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 719

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge