امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

فرماندار جدید شهرستان میناب منصوب شد.

میناب نیوز:طی حکمی از سوی وزیر کشور، فرماندار جدید شهرستان میناب منصوب شد.

به گزار ش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، طی حکمی از سوی وزیر کشور، عباس خدادادزاده به عنوان فرماندار جدید میناب منصوب و از زحمات مسعود قانعی‌فرد فرماندار سابق این شهرستان قدردانی بعمل آمد.

ابراهیم عزیزی در این مراسم که عصر پنجشنبه 26مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش مستمر همه مسئولان استانی باید در آبادانی شهر میناب بکوشند و تغییرات اساسی در مبلمان شهری و سایر زیرساخت ها در این شهرستان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در استان هرمزگان حدود 43 پروژه مهر ماندگار با بودجه 15 هزار و 500 میلیارد تومان درحال انجام است اظهار داشت: محور مواصلاتی میناب به جاسک با اعتباری بالغ بر 176 میلیارد تومان و اختصاص 55 میلیارد تومان برای آب‌رسانی به شرق استان از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار در استان است.

استاندار هرمزگان همچنین بر تغییر چهره شهری در میناب تاکید کرد و ابراز داشت: با همت و تلاش مضاعف، مبلمان شهری میناب باید تغییر کند و معتقدیم عدم پیروی از اصول و قواعد فنی در این شهر در چارچوب این مسائل چهره شهر مخدوش شده است.

وی ادامه داد: بیشترین تلاش و همت باید بر روی زیر ساخت‌های لازم و جلوه‌ها و مظاهر شهری باشد تا مشکلاتی همانند شکل ظاهری ورودی شهر از بین برود.

پعزیزی با بیان اینکه مسئولیت و تکلیف سنگینی در جهت آبادانی این شهرستان احساس می‌شود اضافه کرد: میناب را شایسته بهترین خدمات می‌دانیم که همه مسوولان باید در جهت تحقق آن تلاش کنند.

گفتنی است، تلاش در راستای تحقق مصوبات هیئت دولت، پیگیری برنامه‌های اولویت‌دار استان مانند توسعه کشاورزی، تقویت زیرساخت‌ها، تقویت مولفه‌های امنیت، عمران شهری و تقویت زیر ساخت‌های شهری با تشکیل ستاد معین شهرستان میناب و تمرکز بر روی بخش‌های کمتر توسعه یافته و نگاه ویژه به مسائل میناب انتظارات استاندار هرمزگان از فرماندار جدید میناب بود که عزیزی بر آنها تاکید کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1025

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge