امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

تشكیل ستاد معین ویژه شهرستان میناب

میناب نیوز:با تشكیل ستاد معین ویژه شهرستان میناب به صورت ویژه به بخش های عقب افتاده میناب خواهیم پرداخت .

به گزارش میناب نیوز،استاندار هرمزگان : با تشکیل ستاد معین ویژه شهرستان میناب به صورت ویژه به بخش های عقب افتاده میناب خواهیم پرداخت استاندار هرمزگان با بیان اینکه برای رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی شهرستان میناب تامین اعتبار شده، اظهار داشت: با تشکیل ستاد معین ویژه شهرستان میناب به صورت ویژه به بخش های عقب افتاده میناب خواهیم پرداخت.

ابراهیم عزیزی پنج شنبه شب در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان میناب که در سالن جلسات اداره فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار شد، با اشاره به استواری ، سربلندی و عزت روز افزون ایران اسلامی گفت: ایمان عمیق ملت ایران به مسیری که از ابتدا تا کنون طی شده است همواره همراه با پایبندی به اصول و ارزشهای الهی و اراده سترگ عامل اصلی کسب پیروزی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی است.

عزیری بیان داشت: در واقع رمز موفقیت ملت ایران در میدانهای بزرگد تکیه بر ایمان و اعتقادات اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر وحدت مثال زدنی همه کسانی که دل در گرو اندیشه های نبوی و مکتب علوی دارند افزود: بهره گیری ازمکتب ائمه اطهار همه مارا به سرمنزل مقصود رسانده است.

وی توجه مردم به رکن ولایت مطلقه فقیه ، دشمن شناسی ، جریان شناسی ، حضور آگاهانه ، بصیرت سیاسی،فرهنگی ،اجتماعی ،حماسه آفرینیزدر میدانهای بزرگ و صبر و بردباری را از دیگر عوامل سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

استاندار هرمزگان ایمان ، وحدت و رهبری را در سایه قانون اساسی ازمولفه های موفقیت و رمز ابدی پیروزی در جهان دانست و تاکید داشت: امروز فرزندان اسلام وانقلاب با تکیه به این مولفه ها این راه پر خطر را طی خواهند کرد و پرچم ام القرای اسلام را با حذف تمام دشمنان نظام و انقلاب حفظ و سر فرازخواهند کرد.

عزیزی با بیان اینکه میناب یکی ازشهرستان های مهم استان است افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریت استان با بهره گیری از همه ظرفیت های استان ، زمینه رشد و توسعه این شهرستان را فرآهم می کند. وی یادآورشد: البته برخی موقعیت های استان با مشکلات و کمبود هایی مواجه هستند ، اما تلاش ما بر مبنای دستورات دولت خدمتگزار برای ایجاد فرصت خدمت به تمام مردم در جای جای استان است.

عزیزی با اشاره به اینکه اعتبارات و بودجه استان بر مبنای عدالت ، مهرورزی توزیع شده، ادامه داد: در نظام بودجه استان به غیر از اصول مبنایی وجود ندارد و تلاش ما این است که هر آنچه در میان داریم برای رفع کمبود ها به کار ببندیم.

وی همچنین اضافه کرد: البته دراستان نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر در زمینه اعتبارات هستیم و هیچگاه نباید انتظار داشت که تمام مشکلات استان در مدت زمان محدود مرتفع کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان میناب مستحق خدمت بیشتر است بیان داشت: امروز اراده و توانایی همه مدیران را پای کار آورده ایم و حتی عبور اززندگی شخصی مسوولان را به پای خدمت به مردن نهاده ایم و امید واریم در افقی نزدیک و روشن به نتیجه دست یابیم.

عزیزی گفت: بی مهری هایی که در گذشته به شرق استان به خصوص در شهرستان میناب صورت گرفته است، تکلیف مارا سنگین تر می کند. استاندارهرمزگان افزود: انتقادات امام جمعه و نماینده مردم شرق به جا و سازنده است ودولت نیز با توجه به این انتقادادت حرکت سازنده خود را تسریع خواهد بخشید.

وی با اشاره به 43 پروژه مهر ماندگار در استان از اختصاص 15هزار و 500 میلیارد تومان به این طرح ها خبر داد و افزود: پروژه احداث و تکمیل محور ارتباطی شرق استان باذد اعتباری بالغ بر 176 میلیارد تومان از طرح های بزرگ ما در استان است.

وی همچنین ازاختصاص 55 میلیارد تومان برای آب شرق استان و رفع مشکل کمبود آب شرب و توسعه زراعت در این مناطق خبرداد.

عزیزی وظیفه دولت را پرداختن به مسائل زیرساختی و عمرانی عنوان کرد وادامه داد: در شهرستان میناب اشتباهاتی صورت گرفته است که نشانگر این است که در زیبایی و چهره شهر از هیچ اصولی پیروی نشده است و نیاز مند اصلاح است.

وی افزود: تلاش ما برای رفع مشکلات زیر ساختی است تا با حل این مشکلات به میزان قابل توجهی تلاش دولت در طول این سالها نتیجه بخش باشد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1026

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge