امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

کلنگ 70 واحد مسکن روستایی در میناب به زمین زده شد

میناب نیوز:با حضور فرماندار میناب ، امام جمعه میناب، مدیران دستگاههای اجرایی و مسئولین این نهاد و خیر تهرانی رضا شمیرانی کلنگ 70 واحد مسکونی مددجویان روستایی در میناب به زمین زده شد .

به گزارش میناب نیوز به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد میناب این کلنگ زنی و آغاز به فعالیت احداث منازل مددجویان و ایتام به نمایندگی از 313 واحد مسکونی در سطح استان هرمزگان انجام شد.

کاظم صالحی مدیر کمیته امداد شهرستان میناب در این باره گفت : موسسه خیریه اشرف الانبیاء تهران با مدیریت رضا شمیرانی منشأ خیر و برکات فراوان برای ایتام در روستاها شده اند .

وی افزود : این بار نیز در یک اقدام خیر خواهانه و به نیت 313 نفر از یاران امام زمان (عج) این تعداد واحد مسکونی ایتام را در روستاهای هرمزگان بر عهده گرفتند که از این تعداد 70 واحد مربوط به روستاهای میناب می باشند .

صالحی تصریح کرد : برای هر واحد مسکونی با زیر بنای بین 46 تا 60 متر مربع 12 میلیون تومان از محل تسهیلات بهسازی پیش بینی شده و مبلغ 50 میلیون ریال مشارکت امداد و موسسه خیریه در حساب مددجو می ماند تا از همین محل اقساط وام پرداخت گردد و ایتام هیچ مشکلی نخواهند داشت .

وی خاطر نشان کرد : مقرر شده ظرف یک سال این پروژه ها احداث و به مدد جویان واگذار گردد

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1029

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge