امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

بهره‌برداری از 55 پروژه طی هفته دولت درميناب

ميناب نيوز:استاندار هرمزگان گفت: طی هفته دولت سال جاری ، 459 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 570میلیارد ریال در سطح 13 شهرستان استان به بهره برداری می رسد.

 به گزارش میناب نیوز،ابراهیم عزیزی درگفت و گو با خبرنگار روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان به تشریح پروژه‌های هفته دولت پرداخت و با بیان اینکه در این هفته 459پروژه با اعتباری بالغ بر2 هزار و 570 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: بخشی از اعتبارات این پروژ ها از محل اعتبارات ملی و استانی و بخش دیگری از سایر مبالغ از محل تسهیلات بانكی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در سطح 13 شهرستان به بهره برداری خواهند رسید به تفکیک شهرستانی پروژه ها پرداخت و افزود:بیشترین پروژه‌های هفته دولت سال جاری به ترتیب در شهرستان بندرعباس شامل 110 پروژه ، میناب با تعداد 55 پروژه، بندرلنگه با 51 پروژه ، رودان 40 پروژه ، حاجی‌آباد با 35 پروژه و در شهرستان جاسك نیز 32 پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار هرمزگان ادامه داد : همچنین شهرستان قشم با 28 پروژه ، بستک با 27پروژه ، پارسیان با 24 پروژه ، بندرخمیر23 ، بشاگرد با 21 پروژه ،‌ سیریک با 11 پروژه و شهرستان ابوموسی با 2 پروژه در رتبه های بعدی قرار دارند.

در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر برنامه های هفته دولت که در طول این هفته اجرا می شود اشاره کرد و گفت :تجدید میثاق مسئولین استان با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا و حضور درگلزار شهدا ، حضور مدیران دستگاههای اجرایی در مرکز سامد جهت پاسخگویی مستقیم تلفنی به درخواست ها و مشکلات مردم و حضور مدیران درمساجد محلات و ارتباط چهره به چهره با شهروندان هرمزگانی برنامه های است که دراین هفته برگزار می شود .

وی برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی ،دیدار با خانواده شهدای کارمند استان ،‌ حضور مدیران در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس ، برپایی نمایشگاه هفته دولت و برگزاری همایش دولت ، زنان و جوانان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

عزیزی اضافه کرد : مردم عزیز استان می توانند هرروز ازساعت 10تا 12درهفته دولت با شماره گیری 111 و برقراری ارتباط با سامانه ارتباطی مردم و دولت درخواست های خود را به صورت ارتباط تلفنی به گوش مدیران کل ادارات استان برسانند وهمچنین از ساعت 20 الی 21 که مدیران در مساجد محلات حضور دارند به صورت چهره به چهره مشکلات خود و محلاتشان را مطرح و پیگیری نمایند. استاندار هرمزگان با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای ارائه دستاوردهای نظام مبتنی بر اندیشه‌های دینی به مردم است ، خاطرنشان کرد : مدیران باید کارکردهای نظام اسلامی را برای مردم بیان کنند تا افتخارات نظام اسلامی و دولت عدالت محور برهمه روشن شود.

نماینده عالی دولت در استان بر اجرای مطلوب ، با کیفیت و درخور شأن برنامه‌های هفته دولت تاکید و بیان داشت: با تعامل و حضور پرشور مردم و مسئولان در تمامی برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های هفته دولت می‌توانیم معرف پیشرفت های شگرف نظام اسلامی باشیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1030

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge