امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

بهره برداري از پارك ساحلی آنامیس میناب

میناب نیوز:درپنجمین روز از هفته دولت پارك ساحلی آنامیس شهرستان میناب با حضور معاون برنامه ریزی استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان ؛ پارك ساحلی آنامیس در زمینی به مساحت چهارهزار و 500 متر و اعتباری افزون بر دو میلیارد ریال از محل درآمد داخلی شهردرای میناب احداث شده است.

این پروژه از امكانات رفاهی چون فضای سبز، مكان ورزشی و بازی كودكان، پارك بادی، چشمه آبشار صخره ای، سرویس بهداشتی، بوفه و نمازخانه بهره مند است كه درمركز شهر و حاشیه رودخانه میناب واقع شده است. ياد آور مي شود : درطول هفته دولت 74پروژه عمراني در شهرستان ميناب با اعتباري بالغ بر 960ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد .

گفتني است : ساختمان دهیاری روستای چاه اسماعیل با اعتبار 37 میلیون تومان، طرح هادی روستاهای چاه شیرین، زرتوجی و کنارترش با اعتبار 680 میلیون تومان و دبستان پنج کلاسه شهید نصیری لاری با اعتبار 3 میلیارد ریال و 462 مترمربع فضای آموزشی از ديگر پروژه هاي است كه پيش ازظهر امروز با حضور معاون برنامه ريزي استاندار هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از سالن چند منظوره ورزشی شهید دادالله رحیمی، پروژه‌های عمران شهری، خانه بهداشت و راه روستایی و مرکز درمانی تیرور از دیگر برنامه‌های سفر معاون برنامه‌ریزی استاندار به میناب بود

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1034

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge