امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

امام جمعه میناب گفت:همراهی مردم با دولت ستودنی است

میناب نیوز:امام جمعه میناب گفت: نقش همکاری مردم و دولت در پیشبرد اهداف ستودنی است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، حجت الاسلام میرزارحسن معتمدی‌فر با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: رجایی و باهنر از شخصیت‌های بی‌بدیل و ماندگار در انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران شخصیت‌هایی مانند امام راحل دارد که از غیبت کبری تاکنون شخصیتی به مرجعیت ایشان نیامده است. امام جمعه میناب ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی(ره) از بدو تشکیل نظام اسلامی هر روز محبوب‌تر شده و اکنون نیز در کشورهای خارجی پرتوافشانی می‌کند.

وی گفت: شهید رجایی علی‌رغم تحمل شکنجه‌های سخت در سلول‌های ساواک و رژیم طاغوت ذره‌ای از ایمان به امام و خط امام کوتاه نیامد و از این مسیر عدول نکرد. معتمی‌فر با بیان اینکه رجایی در ایمان ثابت قدم و بی‌نظیر بود گفت: در وصف شهیدرجایی همین بس که امام امت اظهار داشتند "رجایی عقلش از علمش بیشتر است".

خطیب جمعه میناب عنوان کرد: رجایی هیچ‌گاه در زمین دشمن بازی نکرد و همواره در امور انقلاب و خدمت به مردم حکیم بود. وی افزود: حرف شنوی از رهبر و تبعیت از ولایت از ویژگی‌های بارز شهید رجایی است. معتمدی‌فر ادامه داد: رجایی با روحیه ولایتی خویش به معیار ولایت‌پذیری در جامعه تبدیل شده بود و همگان در این مسیر خود را با او قیاس می‌کردند.

امام جمعه میناب اظهار داشت: امروز معیار نمره‌دهی به هر مسئولی نیز فقط با حرف‌شنویی از رهبری و ولایت است و نه چیز دیگر.

وی با بیان اینکه هفته دولت را ابتدا باید به مردم تبریک گفت چرا که نقش مردم در همراهی با دولت را نمی‌توان نادیده گرفت، اظهار داشت: مردم میناب در مسکن مهر، هدفمندی یارانه‌ها، سهمیه‌بندی سوخت همراهی ستودنی را با دولت داشتند.

وی افزود: دولت سخن‌گوی ملت است و برای آنچه مردم شهید داده‌اند از مواضع خود کوتاه نمی‌آید

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1041

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge