امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

استاندارهرمزگان : خود را متعهد به توسعه شتابان هرمزگان می دانیم

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت : خود را متعهد به استمرار روند شتابان توسعه استان هرمزگان دانسته و دراین راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان ؛‌ ابراهیم عزیزی در جمع مدیران و نخبگان استان که با حضور رییس جمهور در سالن برق منطقه ای بندرعباس برگزار شد ، بیان داشت : رشد صد در صدی ظرفیت های بندری ،‌سه برابری تعداد دانشجویان ، و 26 درصدی تخت های بیمارستانی ، 56 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه و 29درصدص تلفن ثابت بخش کوچکی از خدمات گسترده دولت به این استان بوده است.

عزیزی افزود : علیرغم خشک سالی های متوالی در هرمزگان اقدامات کار ساز دولت در بخش کشاورزی ازجمله افزایش سطوح آبیاری تحت فشار از 17 هزارهکتار به قریب 77 هزار هکتار ، تولید محصول سالم با اخذ نشان استاندارد در سطح 7هزار هکتار ، نشان از توجه دولت به مردم هرمزگان است.

وی ادامه داد: افزایش تولید مرغ از حدود 8میلیون قطعه به 5/13 میلیون قطعه ، ایجاد سایت های گلخانه ای ، افزایش عملکرد تولیدات زراعی از یک میلیون و 880 هزار تن به یک میلیون و 967 هزار تن ، افزایش ظرفیت های بخش شیلات و گسترش صنایع شیلاتی و تبدیلی و ایجاد بنادر صیادی جدید ، پیگیری واگذاری فرصت های اشتغالزایی شیلاتی جلوه دیگری از خدمت رسانی دولت به مردم سرافراز این استان است.

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد : با عنایت به عزم جدی دولت و با برنامه ریزی و هدفگذاری های انجام شده برای توسعه همه جانبه هرمزگان ، مدیران این استان نیز با عزمی راسخ و با حمایت مردم متدین و پرتلاش استان و بهره گیری از ظرفیت های درون و برون استانی ،‌خود را متعهد به استمرار روند شتابان توسعه استان دانسته و تمامی هم وغم خویش را جهت تحققاهداف به کار گرفته و از از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نماینده عالی دولت در استان درپایان اظهار امیدواری کرد : درآینده نزدیک شاهد ارتقاء روز افزون شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دراین استان سربلند باشیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1164

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge