امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

لزوم هر چه سریعتر رفع مشکل فاضلاب بندر تیاب

میناب نیوز:فرماندار میناب بر بهره گیری از ظرفیت ها برای رفع مشکلات موجود در روند اجرای طرح فاضلاب بندرتیاب تأکید کرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میناب ، عباس خدادادزاده طی بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب بندرتیاب که به همراه مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی، مدیر کل بنیاد مسکن و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت گرفت ضمن بررسی مشکلات اجرای این طرح، از مدیران استانی و محلی خواست تا نسبت به تکمیل آن از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی اقدامات انجام شده در بندر تیاب را قابل تقدیر دانست و با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاضلاب در این بندر تاریخی افزود : با هدف سهولت در زندگی مردم، طرح باید با پیشرفت خوب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان نیز در این بازدید گفت: با توجه به مطالعات انجام شده در سطح کشور، بندر تیاب به عنوان نمونه کشوری برای اجرای این طرح انتخاب شده و با اعتباری که از استان اختصاص داده شده این طرح در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان نیز در این بازدید با اشاره به برخی مشکلات موجود در بندر تیاب از اعزام و انتقال ماشین آلات به این بندر خبر داد و گفت: با انتقال تجهیزات مورد نیاز کار تسطیح معابر از نهم دی ماه در تیاب آغاز می‌شود.

اجرای 800 متر لوله گذاری آب و 200 متر لوله پمپاژ، رها سازی کانال‌های آب و هدایت آن به سمت دریا زیر نظر کارگروهی از آب و فاضلاب روستایی، تسطیح خیابان بسیج، لوله گذاری فاضلاب، آسفالت معابر، جابجایی و اصلاح تیرهای برق و واگذاری 60 انشعاب به مشترکان هدیه فرماندار میناب و مدیران اجرایی به مردم تیاب بود که مقرر شد در کوتاه‌ترین بازه زمانی انجام شود

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1372

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge