امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

سالانه یکصد هزار جلد کتاب به صورت رایگان در هرمزگان توزیع می شود

میناب نیوز:سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان گفت: سالانه یکصد هزار جلد کتاب به صورت رایگان در هرمزگان توزیع می شود.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، انوشیروان پیشدار در خصوص روند برگزاری نمایشگاه های کتاب در هرمزگان افزود: ششمین سال متوالی است که نمایشگاه بزرگ کتاب در استان هرمزگان برگزار می شود و هر سال شاهد رشد و افزایش کیفیت نمایشگاه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از نمایشگاه های استان هرمزگان امسال شاهد حضور نزدیک به 800 ناشر از سراسر کشور با 69 هزار عنوان کتاب در قالب 400 غرفه هستیم. دبیر دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان، اذعان داشت: با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری هرمزگان برای نمایشگاه امسال 4 میلیون ریال بن کارت یارانه ای الکترونیکی خرید کتاب در نظر گرفته شده است که عموم مردم می توانند کتاب های مورد نیاز خود را با تخفیف 40 درصد تهیه نمایند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سالانه بیش از صد هزار جلد کتاب به صورت رایگان بین کتاب خانه های عمومی، مساجد، بسیج، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و ... توزیع می شود.

پیشدار به حضور ناشران استانی در دهمین نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: امسال سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و بخش زیادی از تولیدات کشور فرهنگی است و در همین راستا حضور ناشران استانی در نمایشگاه با نگاه حمایتی صورت گرفته است.

گفتنی است: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان با حضور 800 ناشر و 69 هزار عنوان کتاب در قالب 400 غرفه 4 الی 10 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در سه راه جهان بار به صورت صبح و عصر دایر می باشد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1374

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge