امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

بازدید رئیس و دبیر منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی از واحد میناب

میناب نیوز:رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی گفت : توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از اولویت های کاری منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

به گزارش میناب نیوز ، کامرانی از حوزه های مختلف عمرانی، پژوهشی، آموزشی و دانشجویی و فرهنگی بازدید و از روند روبه رشد واحد میناب به عنوان قطب علمی شرق استان ابراز خرسندی نمودند.

وی گفت: واحد میناب دارای زیرساخت های مختلف برای ایجاد تحصیلات تکمیلی می باشد و منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد با توجه به پتانسیل های شهرستان میناب حداقل 4 رشته فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دایر نماید.

کامرانی افزود: کلیه رشته های کاردانی دایر در واحد میناب تبدیل به کارشناسی شود.

لازم به ذکر است: دکتر کامرانی و دکتر سالار زاده با همراهی خلیل سزیده رئیس واحد میناب در ابتدای بازدید با خداداد زداده فرماندار ویژه شهرستان میناب دیدار و در خصوص مسائل مختلف دانشگاه بحث و تبادل نظر کردند.

فرماندار ضمن ابراز خرسندی از روند روبه رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با بیان این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب بزرگترین مجتمع آموزش عالی شهرستان است، گفت : فرمانداری تمام توان خود را در جهت حمایت از این واحد دانشگاهی که نقش مهمی در آموزش عالی شهرستان دارد به کار خواهد بست.

وی از تلاش های رئیس واحد میناب در راستای ایجاد زیرساخت های تحقیقاتی و پژوهشی در این شهرستان قدردانی نمود.

شایان ذکر است:دکتر کامرانی رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر سالارسازده دبیر منطقه در تاریخ 18 دی ماه 91 از واحد میناب بازدید و از نزدیک با اعضای هیئت علمی و کارمندان دیدار و گفتگو کردند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1420

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge