امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان میناب / ادارات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده شوند

میناب نیوز : معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: ادارات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده شوند.

به گزارش میناب نیوز ، علیرضا پاکدامن در نهمین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک روز نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه نظم و امنیت در جامعه گفت: بخشی از امنیت ایران اسلامی ماحصل تلاش این قشر از جامعه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب ادامه داد : باید اقتدار پلیس را در جامعه بپذیریم زیرا حافظان نظم و امنیت در جامعه هستند.

وی با بیان این مطلب که یکی از ویژگی های نیروی انتظامی نظم این نیرو است ،بنابراین خودشان باید منظم ترین افراد و الگوی خوبی برای جامعه باشند.

معاون استاندار هرمزگان گفت: برنامه ریزی ها باید گونه ای باشد که مردم با مشاهده پلیس احساس امنیت و آرامش بیش از این کنند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برگزاری انتخابات در پایان سال جاری در کشور و درشهرستان اشاره کرد و تاکید کرد: همه دستگاه های اداری خودشان را برای انتخابات پرشور آماده کنند و افزود : مدیران حسن بی طرفی خود را را ثابت کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به قدمت بیش از یکصد سال این ارگان در کشور افزود : با برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته خدمات خوبی به مردم ارا ئه شده است .

سید مهدی هاشمی ادامه داد : برای کاهش دعاوی و امنیت خاطر مردم و سرمایه گذاران در استان و شهرستان ها در حال صدور سند های تک برگی هستیم و نقشه کاداس نیز تهیه شده است.

شایان ذکر است : در این جلسه نیز مجید حاجی زاده به عنوان فرماندهی انتظامی شهرستان معرفی و از زحمات جهانشیر جوادی زاده تقدیر و تشکر شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1456

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge