امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

آغاز به‌ کار ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان میناب

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از آغاز به کار ستاد تسهیلات نوروزی برای استقبال از مسافران نوروزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان با اشاره به اهميت موضوع سفر خصوصاٌ در ايام تعطيلات نوروز و حجم بالاي سفر در يك بازده زماني كوتاه و خاص، توجه به اين امر و برنامه ريزي مناسب و نيز هماهنگي بين دستگاه‌ها را از مهمترين موضوعات عنوان کرد.

فرماندار ویژه میناب سلامت مهمانان، به جاماندن خاطره خوش و خوشامدگويي به آنان را در درجه اول برنامه‌ريزي توسط اعضای ستاد خواند و از تمام مسئولين و مديران شهرستان خواست كه تمامي تلاش خود را براي ارائه خدمات هر چه بهتر بكار برند .

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان میناب درادامه به تامين حداكثري امكانات، تمهيدات ترافيك درون‌شهري و برون شهري، روشنايي معابر، تامين امنيت، اسكان مناسب، آماده سازي فضاي شهري و پارك‌ها، تامين مايحتاج عمومي، كشيك‌كسبه و بانك‌ها، عابربانك‌ها، استقرار كيوسك راهنمايي، هدايت و خوشامدگويي مسافران در مكان‌هاي مناسب، استقرار چادرهاي امدادي در جاده هاي برون شهري و نيز تامين محل اسكان، تهيه بروشور و اجراي مناسب طرح نوروزي اشاره واظهارداشت: در جلسه آتي ارائه گزارش دستگاه هاي عضو را الزامی است.

درادامه ریاضی، معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری، با ضروري دانستن مبحث مسافرت در زندگي بشري، تلاش براي كيفيت بخشي به ارائه خدمات را مهم ارزيابي كرد و از اعضا خواست تمامي تلاش خود را بكار برند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1485

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge