امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 01 می 2024

استاندار هرمزگان در گردهمایی فرمانداران تاکید کرد : رضایتمندی مردم برای تمام مسئولان یک اصل

میناب نیوز:استاندار هرمزگان در گردهمایی فرمانداران گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و مسئولان برای ارائه خدمات به آنها باید از تمام ظرفیت ها بهره ببرند .

. به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در جمع فرمانداران این استان با تاکید بر تقویت روحیه خدمت گذاری به مردم، اظهار داشت: رضایتمندی مردم برای تمام مسئولان یک اصل است و همه باید به این اصل متعهد باشند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مردم باید در ایام نوروز با آسایش به مسافرت بروند، ابراز داشت: با توجه به مسائل آب و هوایی در استان های شمالی و مرکزی پیش بینی می شود که شاهد حجم بالایی از مسافران در استان هرمزگان باشیم بنابراین باید تلاش کرد تا زمینه آرامش و آسایش میهمانان فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از تمام امکانات به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی افزود: فرمانداران باید شخصا امور را مدیریت کنند تا مبادا مسافری با خاطر رنجیده استان را ترک کند.

عزیزی تصریح کرد: ساماندهی بازار، تامین امنیت و نیازهای ضروری مردم از اهمیت بالایی برخوردار است که باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرد.

عالی ترین مقام اجرایی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با نصب تابلو راهنما و علائم رانندگی در جاده های شهری و برون شهری باید به مردم کمک کرد تا در جاده ها سرگردان نشوند.

وی در ادامه بر ضرورت نظارت بر مجتمع های بین راهی و ایجاد ظرفیت های جدید به منظور ارائه خدمات به مردم و راه اندازی پایگاه های امداد جاده ای تاکید کرد.

استاندار هرمزگان همچنین بر ضرورت نظارت بر اماکن اقامتی مسافران نوروزی تاکید کرد و یادآور شد: باید تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز مردم را مهیا کرد تا مسافران برای تهیه مایحتاج خود با مشکل و کمبود مواجه نشوند.

وی سپس خواستار ایجاد فضای فرهنگی، مذهبی و معنوی در بوستان ها و محل اقامت مسافران نوروزی شد. عزیزی در پایان از فرماندارن خواست زمان آغاز سال نو با گل به استقبال میهمانان نوروزی بروند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1542

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge