امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

سمینار بزرگ آشنایی دانش آموزان با فناوری نانو در شهرستان میناب / اقتصاد کشور را با استفاده فناوری نانو متحول کنیم

میناب نیوز : مدرس مورد تایید ستاد فناوری نانو ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت : اقتصاد کشور را با استفاده فناوری نانو متحول کنیم.

به گزارش میناب نیوز، صحرائیان در سمینار بزرگ آشنایی دانش آموزان با دانش و فناوری نانو در کانون شهید عمرانی شهرستان میناب برگزار گردید اظهار کرد : هدف از این سمینار آشنایی دانش آموزان با فناوری نانو ،کاربرد ها،وروشهای ساخت نانو مواد در تجهیزاتی که نیاز هست،می باشد.

 

وی افزود:علم نانو کارکردن در ابعاد اتمی و مولکولی است و هدف ما ساختن دستگاهها،سیستم ها وسامانه هایی است که در ابعاد یک میلیاردوم متر هستند.

این مدرس ، همچنین خطاب به دانش آموزان گفت : فن آوری نانو ،فناوری آینده کل جهان است و کشور ما پیشگام در این مقوله هست،وهمه ما باید آماده باشیم که بتوانیم به کمک هم اقتصاد کشور را با استفاده از این فناوری متحول نماییم.

علی رحیمی مدیر پژوهشسرای دانش آموزی میناب نیز در سمینار اظهار کرد : در این سمینار یکصدوبیست وپنج نفر دانش آموز دختر و یکصد دانش آموز پسر از مدارس متوسطه دوم شهرستان میناب  شرکت کرده اند.

وی همچنین اضهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک بتوانیم همکاری بیشتری را در این زمینه با دانش آموزان و مدرسین جهت دانش افزایی و تولید علم داشته باشیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1561

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge