امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب بزرگترین کتابخانه تخصصی شرق هرمزگان

میناب نیوز : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان میناب در خصوص کتاب و کتاب خوانی گفت: کتاب یکی از عوامل تحول فرهنگی و اجتماعی در جامعه است و باید در جهت ارتقا فرهنگی جامعه تلاش نمود .

به گزارش میناب نیوز ، خلیل سزیده امروز 24 آبان ماه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که دانشگاهیان در این امر پیشرو و پیشتاز هستند اظهار کرد : باید سیستم آموزشی زمینه ای را فراهم کند که در آن فرهنگ کتاب خوانی در برنامه روزانه افراد قرار بگیرد ؛ در دین مبین اسلام نیز اهمیت کتاب خوانی به قدری است که معجزه پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است .

وی بیان کرد : تجهیز کتابخانه ها می تواند زمینه را برای علاقمند کردن افراد جامعه به کتاب خوانی مهیا کند و کتابخانه های عمومی در صورت داشتن کتابهای مناسب و کتابداران زبده نقش بسزایی در این راستا دارند.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد میناب گفت: هر ساله در تقویم ایران اسلامی 24 ابان ماه را رو ز کتاب و کتاب خوانی نامگذاری کرده اند و با ارج نهادن به این روز باید جامعه و مردم را دعوت به خرید و مطالعه کتاب نمود .

وی در پایان افزود : کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان میناب با موجودیت 25 هزار جلد کتاب تخصصی و مرجع یکی از مجهزترین کتابخانه های تخصصی شرق هرمزگان می باشد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1580

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge