امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

هاشمی نخل ابراهیمی در تذکر شفاهی مطرح کرد : بی مهری بانک کشاورزی درمورد بخشودگی سود و جریمه تاخیر وام کشاورزان

میناب نیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: عدم همکاری بانک کشاورزی جهت تمدید، استمهال و بخشودگی سود و جریمه تاخیر وام کشاورزانی که زیر ۱۰ میلیون وام دارندو دولت نیز در این خصوص هزاران مجوز را صادر کرده است، موجب نارضایتی کشاورزان منطقه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری میناب نیو زبه نقل از خانه ملت، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در نشست علنی (سه شنبه ۲۰ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اوضاع بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه هرمزگان اسفبار است و از شما تقاضا دارم تا نسبت به شبانه روزی شدن مراکز بخش ها اقدام نمایید.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین دستور ساخت بیمارستان دوم میناب که از سوی دولت به تصویب رسیده است، اما در لایحه بودجه نامی از آن برده نشده و وزارت بهداشت و درمان پاسخ می دهد که ما متولی این اقدام نیستیم بلکه باید تکمیل و ساخت این بیمارستان از سوی وزارت مسکن پیگیری شود.

وی همچنین خطاب به وزیر اقتصاد تاکید کرد: عدم همکاری بانک کشاورزی جهت تمدید، استمهال و بخشودگی سود و جریمه تاخیر وام کشاورزانی که زیر ۱۰ میلیون وام دارند، و دولت نیز در این خصوص هزاران مجوز را صادر کرده است، موجب نارضایتی کشاورزان منطقه قرار گرفته است.

هاشمی نخل ابراهیمی همچنین در تذکر به وزیر نفت گفت: مصوبه دولت برای گازرسانی به شهرستان میناب و رودان تاکنون مغفول باقی مانده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم همچنین در اعتراض به ساخت سریال پایتخت که در آن لهجه بندری و مینابی مورد تمسخر قرار گرفته بود، تذکر خود را متوجه صداوسیما کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1621

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge