امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

راه یابی گروه موسیقی صدف میناب به نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در کرمان

میناب نیوز: گروه موسیقی صدف میناب به سرپرستی باقر رمضان زاده برای شرکت در اوّلین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس کرمان عازم این شهرستان شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از ستاد خبری سوّمین جشنواره بین المللی فرهنگی - هنری خلیج فارس،رضا اوژند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب درخصوص جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس و راه یابی گروه موسیقی صدف به این جشنواره، گفت: گروه موسیقی صدف متشکل از 14 نفر عوامل با اثر موسیقیایی با موضوع خلیج فارس توانست از بین 35 گروه شرکت کننده از سراسر کشور جزء 12 اثر منتخب بخش مسابقه این جشنواره باشد که به مناسبت روز ملی خلیج فارس در کرمان برگزار می شود.

رضا اوژند در ادامه به تاریخ برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: گروه های موسیقی شرکت کننده در جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس از تاریخ 27 الی 29 فروردین ماه به مدت سه روز در دو نوبت در تالار خانه شهر کرمان به اجرای برنامه خواهند پرداخت و گروه برگزیده به مراسم اختتامیه جشنواره که نهم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می شود، معرفی می گردد.

شایان ذکر است: گروه موسیقی صدف میناب یکی از فعال ترین گروه های موسیقی استان هرمزگان می باشد که تاکنون در جشنواره های مختلف استانی، منطقه ای و کشوری حضوری پررنگ داشته و توانسته است مقام های مختلفی را کسب و افتخاراتی را برای این استان به ارمغان بیاورد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1625

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge