امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

کسب رتبه دوم کشوری در مسابقات علمی عملی هنرستانها توسط دانش آموز مینابی

میناب نیوز : معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب گفت : کسب رتبه دوم کشوری و مدال نقره در رشته دوختهای تزئینی درچهاردهمین دوره مسابقات علمی –عملی هنرستانهای کشورتوسط دانش آموز مینابی بدست آمد.

 به گزارش میناب نیوز ، علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: دانش آموز هنرجوی هنرستان فنی وحرفه ای پویش شهرستان میناب خانم محبوبه مخلصی بعنوان نماینده استان هرمز گان در چهاردهمین دوره این رقابتها شرکت و حائز رتبه دوم کشوری و کسب مدال نقره این مسابقات در رشته دوختهای تزئینی شد.

وی با بیان اینکه مسابقات علمی –کاربردی نقش مؤثری در کیفیت بخشی به آموزش های علمی و کارگاهی ایفا می‌کند، افزود: هدف از برگزاری اینگونه مسابقات را ارتقاء سطح آموزش‌های علمی و عملی هنرجویان و ایجاد فرصت رقابت علمی – مهارتی توأم با رفاقتها و جاذبه های آن عنوان کرد.

معاون مدیر کل و مدیر  آموزش و پرورش میناب با اشاره به اینکه مسابقات در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود تصریح کرد: برگزاری این مسابقات سبب بروز خلاقیت علمی و تقویت روحیه رقابت پذیری هنرجویان خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد : این موفقیت بزرگ را به جامعه تعلیم و تربیت استان و بخصوص شهرستان میناب و مربیان ،اولیاء و دانش آموزان تبریک می گو ییم.

رای دادن به این مورد
(3 رای)
کد خبر: 1887

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge