امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

نگاه مردمی وزارت اطلاعات به امنیت افزایش سرمایه گذاری در کشور را به همراه دارد

دكتر جاسم جادري دكتر جاسم جادري

میناب نیوز:نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: نگاه مردمی وزارت اطلاعات به مقوله امنیت موجب افزایش سرمایه گذاری روز افزون در کشور می شود. 

  به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر جاسم جادري در آئین گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات که به همت اداره کل اطلاعات هرمزگان در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اینکه باید قدردان و شکرگزار خدمتگزاران کشور در مجموعه اطلاعات باشیم، عنوان کرد: نگاه مردمی وزارت اطلاعات به مقوله امنیت موجب افزایش سرمایه گذاری روز افزون در کشور می شود. 

وی افزود: امروز با این نگاه مثبت حاکم در وزارت اطلاعات شاهد جنب و جوش سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری دربخش های مختلف هستیم وهر روز شماری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری به ما مراجعه می کنند. 

استاندار هرمزگان علت این حرکت را امنیت وآرامش حاکم بر جامعه دانست و اظهارداشت: درحالی که در اطراف ما همه با هم درگیر هستند اما کشور ایران مثل یک قطعه ای از بهشت می ماند که همه ادیان و اقوام مختلف در کنار هم پای کار هستند. 

جادری تدبیر مقام معظم رهبری، سیاست های رئیس جمهوری و همگامی و همکاری فرهیختگان، نیروهای مسلح، مجلس ، قوه مجریه و قضائیه را به عنوان مبنای امنیت برای کشور ایران مقتدر نام برد. 

رئیس شورای تامین هرمزگان تصریح کرد: امروز به دعای خیر امام زمان (عج) به همت وتلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر سربازان مسلح بیدار امنیت در جامعه ما حاکم است و این سربازان گمنام ضمن تامین امنیت در خط مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر ، سوخت، احشام و انسان نیز فعال هستند. 

وی همکاری وهمراهی اقوام مختلف بویژه اهل سنت و وحدت و یگانگی در هرمزگان را خوب توصیف کرد و افزود: به یقین این وحدت موجب توسعه هرچه بیشتر استان هرمزگان خواهد شد. 

شایان ذکر است؛ دراین آئین مدیرکل اطلاعات هرمزگان ، یکی از نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه ، امام جمعه بندرلنگه و یکی علمای اهل سنت درباره اهمیت مقوله امنیت ، تلاش ها و مجاهدت های 30 ساله سربازان گمنام امام زمان (عج) سخن گفتند. 

همچنین نمایشگاهی باعنوان 30 سال مجاهدت های خاموش اداره کل اطلاعات در بخش های مختلف با حضور مسئولان استان هرمزگان افتتاح شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 205

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge