امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

بررسی طرح ایجاد کارخانه تولید سرم در میناب

میناب نیوز : در نشست شورای سرمایه گذاری استان طرح پروژه تولید ۱۰۰ مگاوات برق خورشیدی و ایجاد کارخانه تولید سرم در میناب مورد بررسی قرار گرفت .

 به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در دومین نشست شورای راهبری سرمایه ‌گذاری استان هرمزگان، اظهار داشت: برای نجات کشور و توسعه تولید و سرمایه‌گذاری، چاره‌ای جز حرکت به سوی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نداریم.

وي با بیان اینکه راه خروج از رکود تزریق پول به بازار است، افزود: برای این امر تا می ‌توانیم بايد به سمت بخش خصوصی برویم و در سال‌های اخیر نيز شرایط خوبی در حوزه واگذاری تسهیلات بانکی رخ داده است.  

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز کشور به یمن تدابیر دولت ، با تقاضای سرمایه‌ گذاری خارجی در ابعاد گسترده روبرو شده است، تصريح كرد : وجود ظرفیت‌ها و پایداری امنیت در ایران، از این کشور منطقه‌ ای مطلوب برای سرمایه ‌گذاران خارجی ساخته است و دراین سوی میز ما وظیفه داریم به گرمی دست سرمایه‌گذاران را بفشاریم و مشکلات آنها را برای استقرار سرمایه‌ها رفع کنیم.

 جادری با بیان اینکه مدافع سرسخت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در چهارچوب قوانین هستم، اظهار داشت: همه باید کمک کنیم مشکلات کشور رفع شود، نه اینکه با سنگ‌اندازی مانع سرمایه‌گذاری‌ها شویم و توسعه کشور را با کندی روبرو کنیم.

 وی گفت: ما در مسیر توسعه خود تولید، صنعت و انرژی می ‌خواهیم و این امکانات در این شرایط با سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی و به ویژه سرمایه‌گذاری خارجی محقق می ‌شود.

مديركل جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري هرمزگان نيز در اين نشست با اشاره به کارکردهای این شورا، اضافه کرد: در این شورا به دنبال ایجاد محوریتی براي سرمایه‌گذاری‌ ها در استان هستيم.

مسعود پاکزاد با بیان اینکه دستگاه‌های مرتبط طرح‌های خود را به کارگروه‌ها و نشست اصلی شورا ارجاع می‌دهند، اضافه کرد: حاصل و نتیجه ساعت‌ها بحث در ساختار این شورا به کوتاه ‌تر شدن فرآیند جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان منجر می‌شود.

 وي در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی همایش و نمایشگاه‌ سرمایه‌گذاری توسعه پایدار سواحل مکران طی بهمن‌ماه در چابهار و شرکت هرمزگان در این رویداد اشاره كرد و افزود: از آنجایی که بیش از 55 درصد از سواحل مکران در محدوده هرمزگان قرار دارد، مسئولان و مدیران کل ادارات در استان بايد نهایت تلاش خود را برای شرکت مناسب در این همایش و نمایشگاه به کار گیرند تا از این طریق ظرفیت ها و قابلیت‌های استان بیش از پیش معرفی شود.

 وی تاکید کرد: نقش هرمزگان در این همایش با هدف ظرفیت های موجود برای توسعه سواحل مکران باید به طور پررنگ دیده شود.

در این نشست چندین طرح از جمله پروژه تولید ۱۰۰ مگاوات برق خورشیدی، ایجاد کارخانه تولید سرم در میناب، بررسی مسائل و درخواست‌های شرکت صنایع شیلاتی پاک مهر قشم و مباحث شرکت مبین مهر نصب فارس مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم بیان و طرح شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2116

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge