امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

آمادگی میناب برای استقبال از مهمانان نوروزی

میناب نیوز : شهردار میناب از آمادگی جهت استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ، عباس رئیس با اشاره به جلسات کمیته ستاد تسهیلات مسافران نوروزی اظهار کرد : تمهیدات ویژه‌ای برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در میناب تدارک دیده شده‌ است .

وی ادامه داد : با برنامه ریزی های صورت گرفته در صدد رفع نواقص و کاستی های موجود در اماکن تفریحی اقامتی از جمله بوستانهای سطح شهر میناب شدیم و افزود : بهسازی پارکهای دانشجو ، ولایت ، ملت ، آنامیس ، در ماه های گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار میناب اظهار کرد : آذین‌بندی خیابانها و میادین ، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها ، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، نصب بنرهای راهنمای مسافران نورورزی ، حضور کشیک در واحد خدمات شهری ، حمل و نقل و واحد اداری در ایام تعطیلات نوروزی از دیگر برنامه های که در حال انجام یا انجام شده است .

وی همچنین تصریح کرد : برپایی سفره های هفت سین در نقاط مختلف شهر ، راه‌اندازی ۶ غرفه ستاد اسکان در ورودی شهر در بلوار خلیج فارس ، مهیا نمودن امکانات رفاهی در بوستانها از جمله برپا نمودن ۳۵ تخته چادر در محل اسکان در بوستانها در حال انجام است .

رئیسی افزود : امسال نیز مانند سال های گذشته جشنواره نوروزی میناب گلستان خلیج فارس در ایام نوروز برگزار می شود .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با در دستور کار قرار دادن پروژه عمرانی احداث باند دوم خیابان ۴۵ متری جلو پنجشنبه بازار میناب از دو ماه گذشته و بهره برداری از آن در روزهای آتی بخش از مشکل  ترافیکی این محور ارتباطی و کمربندی شهر حل خواهد شد که خود کمک فراوانی به تسهیل در مسافرت مهمانان نوروزیی که قصد سفر به میناب را دارند و بخصوص در روزهای پنجشنبه خواهد بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه انتظار می‏ رود در تعطیلات نوروزی ۱۳۹۶ با افزایش حضور مهمان نورزی در میناب نسبت به سال های گذشته رو به رو باشیم گفت : مجموعه شهرداری میناب تمهیداتی برای ۶۰ هزار نفر مهمان نوروزی تدارک دیده است و امیدواریم مسافرانی که  میناب را در این ایام انتخاب می کنند با خاطره خوش این شهر را ترک کنند .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2159

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge