امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

همایش تفریحی ، ورزشی و پاکسازی بر بام میناب

میناب نیوز : رئیس دانشکده فنی آیت الله خامنه ای میناب گفت : طبیعت را سالم نگه داریم .

 به گزارش میناب نیوز رضا بهرامی در حاشیه مراسم همایش تفریحی ، ورزشی و پاکسازی که با حضور کارکنان و تعدادی از اساتید دانشکده فنی آیت الله خامنه ای میناب در پارک کوهستان میناب( بام میناب) برگزار شد اظهار کرد : امروز این گروه با جمع آوری زباله های رها شده در طبیعت ، این منطقه را بصورت نمادین پاکسازی کردند.

وی افزود : موضوع رهاسازی زباله در طبیعت همواره به عنوان یکی از معضلات زیست محیطی به جهت ایجاد آلودگی های آب و خاک و برهم خوردن چهره زیبای طبیعت خدادادی  است که باید بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

 رئیس دانشکده فنی آیت الله خامنه ای میناب اهداف این کار را شهر سالم ، شهر بدون دخانيات، نريختن زباله در طبيعت و تفكيك زباله از مبدا و ترويج فرهنگ استفاده بهينه از منابع را عنوان کرد .

و ی همچنین اظهار کرد : دانشکده فنی آیت الله خامنه ای میناب در این راستای وبا توجه به فرهنگ سازی این کار را در دستور کار قرار داده تا الگویی برای جوانان و دانشجویان باشد .

بهرامی افزود : از منظرمشارکت در جمع‌آوری زباله می‌توان نقطه مثبتی باشد و از طرفی رهاسازی زباله در طبیعت خبر خوشایندی برای محیط زیست و علاقه‌مندان به طبیعت نمی‌تواند باشد .

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد : در این همایش نیز مسابقه دارت بین کارکنان و فرزندان کارکنان برگزرا گردید که به نفرات برتر هدیه اهدا شد  .

رای دادن به این مورد
(2 رای)
کد خبر: 2160

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge