امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

12 کتابخانه در شهرها و روستاهای شهرستان میناب در حال احداث می باشد

میناب نیوز: نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت : 12 کتابخانه در شهرها و روستاهای شهرستان میناب در حال احداث می باشد.

به گزارش میناب نیوز،محمد احمدی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میناب با حضور مدیر کل امور کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش بسزایی در رشد جامعه دارد اظهار کرد: باید نگاه ویژه به این حوزه در شهرستان میناب داشته باشیم.

وی افزود: دنیا در حال توسعه می باشد ما نیز باید با برنامه ریزی در حوزه کتاب ،کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در جهت رشد و توسعه کشور و شهرستان میناب گام برداریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: 12 کتابخانه در شهرها و روستاهای شهرستان میناب در حال احداث می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کتب جدید تصریح کرد: اداره کل کتابخانه های استان هرمزگان نسبت به افزایش کتوب جدید در کتابخانه های شهرستان میناب اقدام کند.

احمدی با بیان این مطالب که بخشی از جامعه ما را کودکان ،دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می دهند تاکید کرد: با برنامه ریزی و پیگیری کتابهای درسی  و مرتب با سین مختلف از جمله کودکان ،دانش آموزان و دانشجویان در کتابخانه های میناب افزایش یابد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و توسعه سواحل مکران گفت: یکی از موضوعاتی که در توسعه سواحل مکران باید مد نظر باشد پیوست فرهنگی آن می باشد.

شایان ذکر است: در پایان این جلسه از شهردار میناب ،اعضای شورای اسلامی شهر میناب ،کتابداران تجلیل شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2692

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge