امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

زایشگاه و اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب در حال احداث می باشد

میناب نیوز: نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: زایشگاه و اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب در حال احداث می باشد

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در جلسه شورای بهداشت شهرستان میناب ضمن تشکر از وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: اقدامات خوبی در این حوزه در کشور و شهرستان میناب صورت گرفته است .

وی در ادامه سخنان خود در خصوص فاضلاب شهری میناب گفت: از همه ظرفیت های مردمی و قانونی در جهت رفع مشکلات فاضلاب محلات میناب استفاده می کنیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب افزود: با پیگیری های صورت گرفته احداث تصفیه خانه فاضلاب میناب فاز به فاز و با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه بیمارستان دوم میناب اظهار کرد: عملیات احداث آن شروع شده است و اقدامات فنی لازم در حال انجام می باشد.

احمدی همچنین خواستار پیگیری های لازم در جهت تکیمل هر چه سریع تر بستر درمان توکهور شهرستان میناب شد وافزود:  ان شا الله با تکمیل این پروژه در آینده نزدیک شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی گفت: در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان میناب پروژه های متعددی در حال احداث می باشد که بخشی از آن در ده مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به زایشگاه و اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل شهرستان میناب اظهار کرد: عملیات احداث این پروژه ها با سرعت قابل توجهی در حال انجام می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظارت های لازم بر داروخانه های شهرستان میناب افزایش یابد و با توجه نزدیک بودن به تعطیلات نوروز برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که با کمبود دارو مواجه نشویم .

احمدی با اشاره به بهداشت محیط تصریح کرد: بازرسی ها از اماکن تفریحی و خدماتی شهرستان میناب افزایش یابد.

وی در پایان گفت: یکی از برنامه اصلی شهرستان میناب کمک به رشد و توسعه حوزه شهری می باشد و در این زمینه از همه ظرفیت های استانی ، شهرستانی و پیشنهادات سازنده استفاده می کنیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2699

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge