امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان میناب تشییع و خاکسپاری می‌شود

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان میناب تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب اظهار کرد: مدیران با تلاش مضاعف در جهت توسعه شهرستان میناب گام بردارند.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته ،پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان میناب تشییع و خاکسپاری می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به اشتغال پایدار تاکید کرد: طرح راهبر شغلی در شهرستان میناب توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و با کمک دیگر ادارات شهرستان اجرا می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نزدیکی هفته دولت گفت: برنامه ریزی و پیگیری ها جهت تکمیل پروژه ها در دست احداث در شهرستان میناب صورت گیرد و پروژه های صد در صد تکمیل شده برای افتتاح در این هفته معرفی شود.

احمدی همچنین در خصوص آتش نشانی ها در شهرستان میناب تصریح کرد :سه دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان آتش‌نشانی شهرستان میناب تا مهرماه سال‌جاری اضافه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تفاهم نامه احداث سینما در شهرستان میناب امضا شد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با تاکید بر صرفه جویی ادارات و مردم در خصوص آب و برق در شهرستان میناب عنوان کرد: برای تعمیر شبکه آب روستای شهرستان میناب تعداد اکیپ ها به ۸ اکیپ افزایش یافته است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: برای تکمیل بلوار دانشگاه تا دوراهی راونگ میناب اعتبار مصوب شده است.

شایان ذکر است:جلسه شورای اداری شهرستان میناب به ریاست محمد احمدی نماینده عالی دولت در شهرستان میناب و با حضور سردار میرزایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان،معاون کمیته امداد استان هرمزگان ودیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2826

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge