امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

تعطيلي پنجشنبه ها در هرمزگان لغو شد

میناب نیوز:طي بخشنامه اي از سوي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان، تعطيلي ادارات استان هرمزگان در روزهاي پنج شنبه لغو شد.

به گزارش  میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر رضا برومند طي بخشنامه اي به كليه دستگاه هاي اجرايي، سازمان ها و نهادهاي مستقر در استان هرمزگان، ضمن لغو تعطيلي روزهاي پنجشنبه، ساعات شروع و پايان كار روزانه ادارت را در 6 روز كاري هفته اعلام كرد.  

در متن اين بخشنامه آمده است پيرو بخشنامه شماره 54526/6/92 مورخ 1/11/91 معاونت وقت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري ، حسب اجراي دقيق مفاد ماده 87 قانون مديريت خدمات كشوري و تبصره هاي ذيل آن از تاريخ 1/9/93 ضمن لغو تعطيلي پنجشنبه ساعات شروع و پايان كار روزانه كليه دستگاه هاي اجرايي، سازمان ها و نهادهاي انقلاب اسلامي، بانك ها و بيمه ها و شركت ها و موسسات دولتي و غير دولتي بدين شرح تغيير مي يابد.

 در اين بخشنامه ساعت كار روزانه در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الي 14:30 و در روزهاي پنجشنبه 7 الي 13:30 اعلام شده است.  

گفتني است تعطيلي ادارات استان هرمزگان در روزهاي پنجشنبه پيرو تصميم نامه مورخ 30/10/91 استاندار وقت هرمزگان و طي بخشنامه 1/11/91 از سوي معاونت وقت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان به ادارات ابلاغ شده بود كه هم اكنون با بخشنامه جديد معاون استاندار هرمزگان لغو شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 292
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge